۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸

محاصره شناور کالای قاچاق در بندر سجافی

ماموران دریابانی پاسگاه شناور "خور زهره" پس از تعقیب و محاصره شناور حامل کالای قاچاق در آبهای بندر سجافی هندیجان، محموله آن را توقیف و ضبط کردند.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۷۷۵۳۶
محاصره شناور کالای قاچاق در بندر سجافی
فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان با اعلام این خبر به خبرنگار مانا گفت:ماموران دریابانی در جریان بازرسی از این شناور که در یکی از بنادر امارات متحده عربی بارگیری کرده بود 40دستگاه یخچال، 55دستگاه لباسشویی، 30دستگاه تلویزیون و مقادیری لوازم مکانیکی را کشف کردند.
سردار سرتیپ عبدالله نظرپور، ارزش این محموله قاچاق را بیش از سه میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در این ارتباط چند متهم به قاچاق کالا بازداشت و شناور مربوطه نیز به یکی از پایگاههای دریابانی در جنوب خوزستان هدایت شد.
وی با بیان اینکه مبارزه با ورود کالای قاچاق به کشور، از وظایف ذاتی دریابانی است بر تداوم قلع و قمع قاچاقچیان با هدف صیانت از اقتصاد ملی تاکید کرد.
سردار نظرپور اضافه کرد: امسال حرکت خوبی و موثری در کنترل و مبارزه با ورود کالای قاچاق در سواحل خوزستان و آبهای شمال غرب خلیج فارس انجام پذیرفت و نتایج در خور توجهی در پی داشته است.
وی گفت: در حال حاضر ورود کالای قاچاق به کشور از طریق آبهای شمال غرب خلیج فارس بسیار ناامن و غیراقتصادی شده است. امسال بیش از یکهزارمیلیارد ریال کالای قاچاق در آبهای شمال غرب خلیج فارس و سواحل خوزستانی کشف و ضبط شده است. انواع لوازم خانگی، قطعات خودرو، کنسروجات،  شکر، چای، پتو، پارچه و لاستیک از مهمترین کالاهای مکشوفه قاچاق از سوی  ماموران دریابانی خوزستان بوده است. 
برچسب ها: قاچاق شناور
ارسال نظرات
آخرین اخبار