۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵

مواج بودن خلیج فارس در استان بوشهر تا پایان هفته

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: با افزایش سرعت باد خلیج فارس در استان بوشهر تا پایان هفته مواج پیش‌بینی می‌شود که لازم است دریانوردان از دریاروی بپرهیزند.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۷۷۴۸۵
مواج بودن خلیج فارس در استان بوشهر تا پایان هفته
نادر شفیع خدایی در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر با اشاره به افزایش ارتفاع موج دریا در استان بوشهر اظهار داشت: با خروج سامانه بارشی از استان بوشهر بر سرعت وزش باد شمال غربی بویژه بر روی دریا افزوده شد که در پی آن ارتفاع موج دریا نیز افزایش یافت.
وی از متلاطم شدن دریا در استان بوشهر خبرداد و افزود: با افزایش سرعت باد خلیج فارس در استان بوشهر تا پایان هفته مواج پیش‌بینی می‌شود که لازم است دریانوردان از دریاروی بپرهیزند.
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر، آسمان استان بوشهر را صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و در برخی نقاط مه صبحگاهی دانست و گفت: جهت باد در این استان غالباً شمال غربی تا شمالی با سرعت 12 تا 38 کیلومتر در ساعت و بر روی دریا و مناطق ساحلی تا 42 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.
شفیع‌خدایی با اشاره به میزان ارتفاع موج دریا خاطر نشان کرد:  ارتفاع موج دریا در خلیج فارس 90 تا 180 سانتیمتر و در سواحل مرکزی و جنوبی استان بوشهر گاهی تا 210 سانتیمتر ارزیابی می‌شود.
وی بیان کرد: فردا زمان مد اول دریا ساعت 02:39 بامداد ، جزر اول ساعت 10:16، مد دوم ساعت 17:31 و جزر دوم در ساعت 23:11 خواهد بود.
برچسب ها: مواج
ارسال نظرات
آخرین اخبار