۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴
هشدار هواشناسی:

دریانوردان بوشهری از دریاروی پرهیز کنند

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: روزهای جمعه و شنبه نسبت به تلاطم شدید دریای خلیج فارس هشدار داده و توصیه می‌شود دریانوردان در استان بوشهر از ترددهای غیر ضروری دریایی خودداری کنند.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۷۷۴۴۴
دریانوردان بوشهری از دریاروی پرهیز کنند
نادر شفیع خدایی در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر با اشاره به استقرار سامانه بارشی در استان بوشهر اظهار داشت: از ظهر روز پنج شنبه با خروج تدریجی سامانه از استان بوشهر و نفوذ توده هوای سرد، نسبت به کاهش محسوس دما هشدار داده می شود.
وی با بیان اینکه پیش بینی می شود دمای هوا طی روزهای پنج شنبه تا شنبه آینده به طور میانگین 4 تا 8 درجه در استان بوشهر کاهش یابد، گفت: بر این اساس توصیه می شود تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارات احتمالی به محصولات کشاورزی خارج از فصل در این استان اندیشیده شود.
 مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با تاکید بر پرهیز دریاروی دریانوردان در استان بوشهر گفت: روزهای جمعه و شنبه نسبت به تلاطم شدید دریای خلیج فارس هشدار داده و توصیه می‌شود دریانوردان در استان بوشهر از ترددهای غیر ضروری دریایی خودداری کنند.
شفیع خدایی جهت باد در استان بوشهر را جنوب شرقی تا شمال شرقی با سرعت 12 تا 32 کیلومتر در ساعت دانست و خاطر نشان کرد: در هنگام وزش تندباد بطور لحظه ای تا بیش از 50 کیلومتر در ساعت، از امشب شمال غربی با سرعت 16 تا 40 کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.
وی، ارتفاع موج خلیج فارس را 30 تا 90 و از امشب 60 تا 120 گاهی تا 150 سانتیمتر دانست و افزود: فردا زمان جزر اول دریا ساعت 06:10 بامداد، مد اول ساعت 12:39، جزر دوم ساعت 16:23و مد دوم در ساعت 22:49دقیقه خواهد بود.
برچسب ها: مواج بوشهر
ارسال نظرات
آخرین اخبار