۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
اعلام وضعیت هواشناسی دریایی استانهای جنوبی :

سرعت بادهای غربی درخلیج فارس افزایش می یابد

در ساعات پیش رو نواحی دریایی خلیج فارس و تنگه هرمز با اندکی افزایش سرعت بادهای غربی مواجه خواهند شد .
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۷۷۱۷۶
سرعت بادهای غربی درخلیج فارس افزایش می یابدبه گزارش خبرنگار مانا در ساعات پیش رونواحی دریایی خلیج فارس و تنگه هرمز با اندکی افزایش سرعت بادهای غربی  مواجه خواهد شد که لازم است در تردد و دریانوردی، احتیاط بیشتری اعمال شود. بر این اساس جزئیات شرایط جوی در مناطق مختلف استانهای جنوبی بدین ترتیب است؛ بنادر مرکزی هرمزگان؛ بادهای جنوب شرقی تا جنوب غربی، سرعت باد ۸ تا ۱۵ نات، ارتفاع موج دو تا سه پا، دید کمتر از هفت  مایل دریایی همراه با گردوغبار محلی و کاهش دید افقی، احتیاط در تردد کلیه شناورها به ویژه صیادی و مسافری در کلیه ساعات شبانه روزالزامی است.
بنادر غربی هرمزگان؛ بادهای شمال غربی تا جنوب غربی، سرعت باد ۱۰ تا ۱۵ نات، ارتفاع موج دو تا سه پا، دید کمتر از هشت مایل دریایی همراه با گردوغبار محلی و کاهش دید افقی، احتیاط در تردد کلیه شناورها به ویژه صیادی و مسافری در ساعات عصر الزامیست
بنادر شرقی هرمزگان؛ بادهای جنوب شرقی تا جنوب غربی - سرعت باد ۸ تا ۱۵ نات، ارتفاع موج دو تا سه پا، دید کمتر از هشت مایل دریایی همراه با گردوغبار محلی و کاهش دید افقی،  تردد کلیه شناورها به ویژه صیادی با احتیاط صورت گیرد.
بنادر بوشهر؛ بادهای شمال غربی تا جنوب غربی، سرعت باد ۸ تا ۱۵ و حداکثر ۱۷ نات، ارتفاع موج دوتا سه پا، دید افقی کمتر از هشت مایل دریایی همراه با گردوخاک و کاهش دید وکلیه شناورها با رعایت احتیاط تردد کنند.
بنادر خوزستان؛ بادهای جنوب غربی تا جنوب شرقی، سرعت ۸ تا ۱۵ و در ساعات عصر با افزایش تا یک نات، ارتفاع موج دو تا سه پا، دید افقی کمتر از چهارمایل دریایی همراه با گردوخاک است.
بنادر سیستان و بلوچستان؛ بادهای جنوب غربی، سرعت باد ۱۰ تا ۱۸ نات، ارتفاع موج دو تا سه پا، دید کمتر از هشت مایل دریایی همراه با گردوغبار محلی و کاهش دید افقی، کلیه شناورها به ویژه صیادی در تمام ساعات عصربا احتیاط تردد کنند.
شایان ذکر است تغییرات احتمالی پس از پایش مستمر دریایی، به اطلاع مخاطبین خواهد رسید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار