۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴

دومین کشتی از مقصد هند یکشنبه به چابهار می رسد

مدیر عامل شرکت کانتینری کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: کشتی شیبا به دنبال کشتی بهشاد، دومین بخش از محموله گندم ارسالی هند به افغانستان را به بندر چابهار حمل خواهد کرد.
نویسنده: وحید باسره
کد خبر: ۷۷۰۸۹
دومین کشتی از مقصد هند یکشنبه به چابهار می رسدکاپیتان حمزه کشاورز در گفتگو با خبرنگار مانا ضمن اعلام این خبر، اظهار داشت: کشتی شیبا با ظرفیت2200 TEU کانتینر امروز چهارشنبه در اسکله بندر کاندلای هند در حال بارگیری گندم ارسالی از هند به افغانستان است و تا اوائل روز یکشنبه، چهاردهم آبان ماه به بندر چابهار می رسد و بار خود را در این بندر تخلیه می کند.
کشاورز که در حاشیه مراسم ورود نخستین کشتی تجاری به بندر شهید بهشتی چابهار که با حضور جمعی از مقامات کشوری و لشگری و سفرای خارجی در این بندر برگزار شد، سخن می گفت: با اعلام این مطلب که حجم کل گندم ارسالی هند به افغانستان یک میلیون و سیصد هزار تن خواهد بود، افزود: این حجم بار در چهار پارت 4800 TEU کانتینری از سوی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از مقصد هند به بندر چابهار حمل خواهد شد.
وی ضمن تاکید بر راه اندازی و تقویت کریدور شرق تداوم تردد کشتی های ناوگان ملی کشتیرانی به بندر چابهار را در همین راستا اعلام کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار