۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲
مدیر عامل تایدواتر خاورمیانه در گفتگو با مانا:

تحریم های تایدواتر امر تازه ای نیست/ نگران تحریم نیستیم

مدیر عامل شرکت تاید واتر خاورمیانه گفت: تحریم های تازه اعلام شده آمریکا بر علیه تایدواتر امر تازه ای نیست که نگران آن باشیم.
نویسنده: وحید باسره
کد خبر: ۷۷۰۸۸
تحریم های تایدواتر امر تازه ای نیست/ نگران تحریم نیستیم مهدی اعتصام در گفتگو با خبرنگار مانا در واکنش به اعلام تحریم های تازه بر علیه برخی شرکت ها، افراد و موسسات ایرانی از سوی وزارت خزانه داری آمریکا، اظهار داشت: تحریم های آمریکا بر علیه تاید واتر پنج سال است که وجود دارد و تحریم های تازه اعلام شده آمریکا بر علیه این شرکت امر تازه ای نیست و اتفاق تازه ای نیفتاده که نگران آن باشیم.
وی با تاکید بر اینکه دلایلی که در پنج سال قبل برای تحریم تاید واتر از سوی برخی کشورها اعلام شد، هم اکنون مرتفع شده است، خاطر نشان کرد: به نظر می رسد آمریکایی ها اطلاعات خود را به روزرسانی نکرده اند چون در لیست اعلام شده از سوی آنان نه تنها برخی اسامی تکرار شده اند بلکه برخی شرکت ها و موسسات مانند تایدواتر دیگر وابستگی های گذشته را ندارند.
اعتصام در پاسخ به این سوال که تحریم های تازه آمریکا چه تاثیری بر تلاش تاید واتر برای رفع تحریم های گذشته اتحادیه اروپا بر این شرکت دارد، تصریح کرد: به نظر می رسد اقدامات تایدواتر در این زمینه با چالش هایی روبرو شود با این حال ما مقدمات لازم را فراهم کرده ایم وضمن استخدام وکیل برای این امر بسیار امیدوار هستیم که بتوانیم تحریم های اتحادیه اروپا بر علیه تاید واتر رفع کنیم.
مدیر عامل شرکت تایدواتر خاورمیانه درباره تاثیر تحریم های تازه بر روند فعالیت داخلی و خارجی شرکت متبوعش اظهار داشت: هر چند که اتفاق تازه ای برای تاید واتر نیفتاده و ما نگران نیستیم اما این شرکت برای مواجه با چالش ها آماده است و قطعا راهکارهایی را برای عبور از آنها اتخاذ خواهد کرد.
لازم به توضیح است که دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا «اوفک» روز گذشته طی آنچه که اصلاح «مقررات تحریم های جهانی علیه تروریسم» می خواند 29 شرکت، نفر و موسسه ایرانی را تحریم کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار