۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰

توقیف شناور قاچاق در مسیر بندرسجافی هندیجان

ماموران پاسگاه شناور خور زهره در منطقه عمومی ماهشهر یک فروند لنج حامل کالای قاچاق که به سمت بندر سجافی در حرکت بود توقیف کردند.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۷۷۰۴۸
توقیف شناور قاچاق در مسیر بندرسجافی هندیجان
فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان با اعلام این خبر به خبرنگار مانا گفت:در جریان بازرسی از این لنج ، 40دستگاه یخچال ، 55دستگاه لباسشویی و 30دستگاه تلویزیون که از کشور امارات متحده عربی بارگیری شده بود کشف و ضبط کردند.
سردار سرتیپ عبدالله نظرپور ارزش این محموله قاچاق را که فاقد هرگونه مدارک گمرکی بود سه میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این محموله قاچاق که قرار بود در سواحل بندرسجافی هندیجان تخلیه شود پس از تنظیم صورت جلسه تحویل گمرک شد.
وی گفت: در این ارتباط دو متهم به قاچاق کالا نیز پس از تکمیل بازجویی ، تحویل مراجع قضایی منطقه شدند.
فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان با اشاره به اینکه با تشدید مبارزه با قاچاق کالا ، مسیرهای منتهی به سواحل و بنادر خوزستان برای قاچاق کالا ناامن شده است بر تداوم مبارزه با پدیده زشت و ویرانگر قاچاق کالا تاکید کرد.
سردار نظرپور با بیان اینکه ماموران دریابانی با تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر ، کارغیرقانونی قاچاقچیان را در رساندن کالای قاچاق به بازارهای ساحلی خوزستان ناکام می گذارند افزود: هم اکنون ورود کالای قاچاق از طریق آبهای ساحلی و شمال غرب خلیج فارس محدود و تحت کنترل است.
بر اساس آمار ارایه شده از سوی مرزبانی و دریابانی خوزستان ،در سال جاری بیش از 900میلیارد ریال کالای قاچاق قبل از تخلیه ، توقیف و ضبط شده است.
مقام معظم رهبری در دو سال اخیر همواره بر مبارزه قاطع و بدون ملاحظه با پدیده قاچاق سازمان یافته تاکید کرده اند. 
برچسب ها: توقیف
ارسال نظرات
آخرین اخبار