۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲

کاهش نرخ بلیط هواپیما راهکارخروج چابهار از رکود گردشگری

معاون استاندار سیستان وبلوچستان وفرماندار ویژه چابهار گفت:باآنکه 6ماهه دوم سال بهترین زمان برای گردشگری در چابهار است اما نرخ بالای بلیط واقامت موجب رکود گردشگری در تنها بندر اقیانوسی ایران شده است.
نویسنده: سید امیر حسین عظیمی
کد خبر: ۷۶۸۶۰
کاهش نرخ بلیط هواپیما راهکارخروج چابهار از رکود گردشگریایوب درویشی درگفتگو با خبرنگار مانا در چابهار اظهار داشت:نرخ چهاربرابر بلیط واقامت در چابهار نسبت به دیگر مناطق گردشگری ساحلی کشور هم چون کیش و قشم موجب شده تنها بندر اقیانوسی ایران باوجود جاذبه‌های بی نظیر وبکر گردشگری خود جایی در صنعت گردشگری کشور نداشته باشد.
وی افزود: به عقیده کارشناسان و صاحب نظران حوزه گردشگری 200جاذبه چابهار واطراف آن بسیار جذاب تر از قطب های گردشگری ساحلی کنونی ایران هم چون کیش و قشم هستند.
به گفته معاون استاندار سیستان وبلوچستان با توجه به اینکه مسیر هوایی چابهار طولانی ترین مسیر از تهران و اکثر نقاط کشور محسوب می شود ،تخصیص یارانه و تسهیلات ویژه از سوی دولت به‌منظور کاهش تعرفه های پرواز به چابهار لازمه توسعه گردشگری درتنها بندر اقیانوسی ایران است.
درویشی خاطرنشان کرد:هرچند برخی از پروازهای چابهار از طریق سازمان منطقه آزاد رزرو می‌شوند اما کافی نیست و پیگیری های جدی و مکاتبات فراوانی توسط استاندار و فرمانداری چابهار به‌ منظور کاهش نرخ تعرفه های پرواز چابهار صورت گرفته است که امیدواریم به زودی جواب دهد.
وی کاهش نرخ بلیط پروازهای به مقصد چابهار را سریعترن راهکار برای توسعه گردشگری در چابهار دانست و گفت: باوجود نارسایی های موجود در حوزه گردشگری تنها در سال گذشته حدود 300 هزار گردشگر وارد شهرستان چابهار شدند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار