۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷

نجات موتور لنج باری از غرق شدن در آبهای عسلویه

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در پی بروز حادثه برای شناور تجاری در مسیر شارجه به بندر دیر، شناور امدادی ناجی 18 بندر عسلویه، این شناور تجاری را از غرق شدن نجات داد.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۷۶۶۴۹
نجات موتور لنج باری از غرق شدن در آبهای عسلویهبه گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، محمد شکیبی نسب با اشاره به فعالیت پنج پایگاه جستجو و نجات دریایی در بنادر استان بوشهر اظهار داشت: هم‌اکنون پنج شناور ناجی با تجهیزات امدادی پیشرفته به همراه نیروی انسانی تخصصی در آب‌های خلیج فارس به سانحه دیدگان خدمات‌رسانی می‌کنند.
وی، تلفن اطلاع‌رسانی 1550 مرکز اصلی جستجو و نجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر را پاسخگوی نیاز دریانوردان دانست و افزود: این شماره تلفن زمینه برقراری تمام دریانوردان در خلیج فارس برای دریافت خدمات فراهم کرده است.
معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: مرکز جستجو و نجات دریایی استان بوشهر به امکانات پیشرفته امدادی مجهز شده است.
وی با اشاره به عملیات امداد و نجات به موتور لنج بحران‌زده در آبهای خلیج فارس خاطر نشان کرد: در پی اعلام اضطرار موتور لنج تجاری در مسیرشارجه به بندر دیر مبنی بر از کار افتادن موتورها و نیاز به عملیات یدک کش، بلافاصله هماهنگی‌های لازم به‌عمل آمد و شناور امددی به منطقه در نزدیکی آبهای بندر عسلویه اعزام شد.
شکیبی نسباز اعزام شناور امدادی ناجی 18 به موقعیت یاد شده خبرداد و گفت: با رسیدن شناور ناجی 18 به موقعیت اعلام شده، پمپ تخلیه آب تحویل لنج مضطر شد و ناجی 18 پس از اطمینان از کنترل آبگرفتگی به سمت پایگاهش در اسکله پارس بندر عسلویه بازگشت.
برچسب ها: نجات عسلویه
ارسال نظرات
آخرین اخبار