۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳
فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی سپاه:

آماده دفاع همه جانبه از آبهای سرزمینی کشور هستیم

فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی امام حسین(ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آماده دفاع همه جانبه و مقتدرانه از آبهای سرزمینی جمهوری اسلامی ایران در خلیج همیشه فارس هستیم.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۷۶۵۲۸
آماده دفاع همه جانبه از آبهای سرزمینی کشور هستیم
سردار یدالله بادین در گفتگوبا خبرنگار مانا در خوزستان افزود: نیروی دریایی سپاه براساس وظیفه اصلی و ذاتی خود با اقتدار مشغول صیانت و حفاظت از منافع و منابع حیاتی جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس است و به هیچ قدرت منطقه ای و فرامنطقه ای اجازه نمی دهد منافع ایران اسلامی را در این منطقه حساس و حیاتی به خطر بیاندازد.
وی گفت: ما برای دفاع از سرزمین و آبهای مان از کسی اجازه نمی گیریم و با اتکا از توان دفاعی خود و تجهیزات بومی کشور به هر حرکت شیطنت آمیز در آبهای خلیج فارس پاسخ کوبنده خواهیم داشت.
وی با اشاره به اینکه نیروی دریایی سپاه به اذعان همه قدرتهای جهانی و منطقه ای قدرتمندترین نیروی دریایی در منطقه است بر آمادگی دفاعی نیروی دریایی سپاه بصورت مستمر و متناسب با تهدیدهای دشمنان تاکید کرد .
سردار بادین تصریح کرد: نیروی دریایی سپاه با اشراف کامل در آبهای شمال غرب خلیج فارس و سواحل خوزستان و بخشی از سواحل استان بوشهر همه تحرکات نیروهای بیگانه را زیر نظر داشته و اجازه تعرض به آبهای خود، به هیچ نیرویی نمی دهد.
فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی سپاه امام حسین (ع) با اشاره به تجارب ارزنده نیروی دریایی سپاه در دوران جنگ تحمیلی و پس از آن اظهار داشت : هم اکنون از تاکتیکهای منحصر بفرد دریایی و شناورهای تندرو بهره مندیم و با استفاده از تجهیزات بومی ساخت داخل هیچ وابستگی تجهیزاتی به خارج نداریم.
وی به رژه دریایی منطقه سوم نیروی دریایی به مناسبت هفته دفاع مقدس در ماهشهر اشاره کرد و گفت : در این رژه توان دفاعی وعملیاتی نیروهای شرکت کننده مورد ارزیابی قرار گرفت.
سردار بادین با بیان اینکه تجهیزات نیروی دریایی سپاه صد در صد بومی و داخلی است ولی از بالاترین استانداردهای جهانی برخوردار است گفت: اقتدار و انگیزه بالای نیروهای خودی، انجام هرگونه تحرک را از نیروهای بیگانه سلب کرده است.
  
ارسال نظرات
آخرین اخبار