۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
دریادار فدوی مطرح کرد:

اذعان فرماندهان آمریکایی به قدرت دریایی ایران

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: تمامی فرماندهان آمریکایی به این قدرت و اقتدار دریایی ایران اذعان دارند و دشمنان نظام هر اشتباهی در خلیج فارس انجام دهند، اسیر قدرت و اقتدار نیروی دریایی سپاه و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خواهند شد.
نویسنده: سید مهدی موسوی
کد خبر: ۷۶۴۷۳
اذعان فرماندهان آمریکایی به قدرت دریایی ایران
به گزارش مانا از بندرعباس، سردار علی فدوی امروز در مراسم نواختن زنگ مهر و زنگ آغاز هفته امر به معروف و نهی از منکر در مدارس شجره طیبه سپاه اظهار کرد: اقتدر نیروی دریایی سپاه در دریا غیرقابل انکار است و تمامی فرماندهان آمریکایی به این قدرت و اقتدار اذعان دارند و دشمنان نظام هر اشتباهی در خلیج فارس بکنند اسیر قدرت و اقتدار نیروی دریایی سپاه و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خواهند شد.
 وی افزود: برای رسیدن به درجات عالی معرفت، تمامی امکانات و شرایط در جمهوری اسلامی ایران فراهم شده و می توانیم بهترین تصمیم را در راستای رسیدن به معروف و جایگاه تعالی انسانیت برسیم.
به گفته سردار فدوی، نیروی دریایی سپاه با حضور مقتدرانه در دریا وظیفه تامین امنیت از مرزهای جمهوری اسلامی ایران را به عهده دارد تا دانش آموزان، دانشجویان و خانواده ها در امنیت کامل به تحصیل، علم اندوزی بپردازند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار