۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲
در آبهای خلیج فارس:

چهار شناور حامل سوخت قاچاق توقیف شد

فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان از توقیف چهار فروند شناور حامل سوخت قاچاق در آبهای شمال غرب خلیج فارس و آبراه اروندرود خبر داد.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۷۶۴۶۸
چهار شناور حامل سوخت قاچاق توقیف شد
سردار سرتیپ عبدالله نظرپور در گفتگو با خبرنگار مانا افزود: در جریان بازرسی از این شناورها ، 19هزار و 800لیتر گازوئیل که در این شناورها جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.
وی گفت: قاچاقچیان قصد داشتند ، محموله های سوخت قاچاق را در بازار فراورده های خلیج فارس به فروش برسانند.
فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان افزود: در این ارتباط هشت متهم به قاچاق سوخت پس از تشکیل پرونده و بازجویی تحویل مراجع قضایی شدند.
سردار نظرپور با بیان اینکه تقاوت قیمت داخلی و جهانی گازوئیل ، علت قاچاق این فراورده به خارج از طریق آبهای ساحلی و شمال غرب خلیج فارس است خواستار نظارت بیشتر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی در مبادی مرزی و ساحلی استان خوزستان شد.
وی برعزم راسخ فرماندهی دریابانی در مبارزه با پدیده شوم قاچاق با استفاده از از همه امکانات نرم افزاری و سخت افزاری تاکید کرد و افزود: امسال موفقیت های زیادی در کشف و توقیف کالای قاچاق بدست آوردیم و قاچاقچیان را در رسیدن به اهداف نامشروع خود ناکام گذاشتیم.
وی گفت: اشراف ما در مناطق کور و دور از دسترس افزایش یافته به گونه ای که تردد شناورهای حامل کالای قاچاق بسیار سخت شده است.
امسال نزدیک به 750میلیارد ریال کالای قاچاق قبل از ترخیص در مناطق ساحلی خوزستان ، توقیف شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار