۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷

اجرای طرح دریابست از یکم مهر در هرمزگان

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان از انجام هماهنگی‌های شیلات استان با نیروهای انتظامی و نظامی در اجرای طرح دریابست از یکم لغایت دهم مهرماه در آب‌های هرمزگان خبر داد.
نویسنده: سید مهدی موسوی
کد خبر: ۷۶۴۰۰
اجرای طرح دریابست از یکم مهر در هرمزگانبه گزارش مانا از بندرعباس، مسعود بارانی با اشاره به نشست مشترک اداره کل شیلات هرمزگان با معاونین اطلاعات و عملیات نیروی دریایی سپاه، نیروی دریایی ارتش، دریابانی و نیروی انتظامی استان گفت: خوشبختانه این مدافعان مرز و بوم ایران اسلامی همکاری‌ها و مساعدت‌های خوبی با مجموعه شیلات هرمزگان در راستای حفظ و بازسازی ذخایر آبزیان داشته‌اند.
وی افزود: در این نشست مقرر شد، یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان از حمایت‌های نیروهای انتظامی و نظامی در دریا و خشکی در راستای برخورد با شناورهای متخلف که در ایام دریابست اقدام به فعالیت صیادی می‌کنند برخوردار شود.
بارانی تصریح کرد: وجود بنادر صیادی متعدد و فعال استان هرمزگان و بیش از هزار و 400 کیلومتر نوار ساحلی، فعالیت بالای صیادی می‌طلبد. نیروی‌های نظامی و انتظامی استان در راستای اجرای دریابست با هدف حفظ ذخایر آبزیان به‌ویژه میگو اقدامات هم‌افزایی مطلوبی همچون گذشته داشته باشند.
در ادامه معاون صید شیلات هرمزگان و جمعی از مسؤولان شیلات استان با نمایندگان و جمعی از صیادان استان در راستای مشارکت هرچه بیشتر این عزیزان در اجرای طرح دریابست دیدار داشتند.
دریابست به معنای عام به حالت تعلیق درآوردن فعالیت ماهیگیری و صیادی در زمان و مکان خاص جهت حفظ و پایداری ذخیره و کاهش فشار صید بی‌رویه بر ذخیره آبزیان است که در آب‌های استان هرمزگان پیرو مصوبه کمیته صید استان یکم لغایت دهم مهرماه به اجرا در خواهد آمد.
برچسب ها: دریابس
ارسال نظرات
آخرین اخبار