۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵

اتمام عملیات تعمیرات اساسی در مجتمع گازی پارس جنوبی

رئیس بهره برداری پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی از اتمام عملیات توپک رانی خطوط دریایی در تعمیرات اساسی خبر داد.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۷۶۳۸۷
اتمام عملیات تعمیرات اساسی در مجتمع گازی پارس جنوبیبه گزارش مانا محمد سعیدیان، رئیس بهره برداری پالایشگاه دوم با اشاره به پایان یافتن تعمیرات اساسی پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: با همت و تلاش بی وقفه همکاران در بخش های عملیاتی و پشتیبانی در تعمیرات اساسی امسال، بازرسی و تعمیرات 1143 آیتم، انجام شده است.
وی افزود: در این میان می توان به بازرسی و تعمیر 18 برج، 15 مخزن، 21 مبدل، و بازسازی 380 شیر دستی و کنترلی در بخش تعمیرات مکانیک تجهیزات ثابت و همچنین 147 تجهیز ابزاردقیق، 123 تجهیز برقی و 12 مورد تعمیرات ماشین‌های دوار اشاره کرد.
سعیدیان در ادامه خاطرنشان کرد: در تعمیرات اساسی امسال در واحدهای مختلف، 30 مورد طرح اصلاحی نیز با موفقیت اجرا شد که از آن جمله می‌توان به تعویض لوله 28 اینچ مشعل فاز سه اشاره کرد که با برنامه ریزی دقیق به پایان رسید.
رئیس بهره برداری پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی یادآور شد: عملیات توپک رانی خطوط دریایی نیز از موارد مهم درعملیات تعمیرات اساسی امسال بود که این مهم با موفقیت انجام شد.
این مقام مسئول، تاخیر در راه اندازی پالایشگاه را به دلیل مواجهه با خرابی ها و تعمیرات پیش بینی نشده اعلام و اظهار داشت: امید است با توجه به مشاهدات و بازرسی های انجام شده، برنامه ریزی تعمیرات اساسی سال های بعد به گونه خواهد بود که انجام تمامی فعالیت ها در زمان پیش بینی شده انجام شود.
سعیدیان ادامه داد: در بازه زمانی تعمیرات اساسی امسال سه هزار و سیصد مجوز کار بدون هیچگونه حادثه با موفقیت به ثبت رسید که این مهم نشان از رعایت دقیق اصول ایمنی و حفاظتی دارد.
وی در پایان تصریح کرد: به نمایندگی زمدیریت پالایشگاه دوم از تمام کارکنان و متخصصان در این پالایشگاه که در هوای بسیار گرم با تلاش شبانه روزی خود توانستند این مهم را با موفقیت به پایان برسانند تشکر و قدردانی کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار