۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵
دکتر سعیدی در جشنواره دریایی:

آینده اقتصاد دریا محور متعلق به جوانان است

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: اقتصاد ما در آینده بر اساس دریا و دریامحوری خواهد بود و قطعا جوانان می توانند یک ساختار تازه در این زمینه ایجاد کنند.
نویسنده: لیلا بیرانوند
کد خبر: ۷۶۳۰۱
آینده اقتصاد دریا محور متعلق به جوانان استبه گزارش خبرنگار مانا؛ دکتر محمد سعیدی در حاشیه جشنواره بزرگ دریایی کشور که به مناسبت روز جهانی دریانوردی برگزار شد، ضمن مهم دانستن آگاهی نسل جوان به مسائل حوزه دریایی، اظهار داشت: مهم این است که نسل جوان از اتفاقات بخش دریایی آگاه شود و بداند ۸۵ درصد از تجارت جهانی به واسطه حمل و نقل دریایی انجام می شود.
وی با اشاره به اینکه در کشورهایی مانند ایران اقتصاد دریا محور موضوعی بسیار حیاتی است، افزود: هر چقدر دریا را در فرهنگ عمومی بخصوص در میان نسل جوان گسترش دهیم، نتیجه بهتری به دست خواهیم آورد.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه جوانان در آینده در بخش ناوبری، مهندسی کشتی ها و اپراتوری بنادر نقش اساسی ایفا خواهند کرد، خاطر نشان کرد: کشور متعلق به جوانان، پسران و دختران این مرز و بوم است، انشاالله مبنای اقتصاد ما در آینده بر اساس دریا و دریامحوری خواهد بود و قطعا جوانان می توانند یک ساختار تازه در این زمینه ایجاد کنند.
 
 
 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار