۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران:

الزامات کنوانسیون های بندری اجرایی می شود

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران گفت: با احداث و بهره برداری پروژه ها مختلف درسال گذشته، استانداردها و الزامات تعیین شده از سوی سازمان بنادر و دریانوردی و کنوانسیون ها رعایت می شوند.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۷۵۸۸۴
الزامات کنوانسیون های بندری اجرایی می شود سیاوش رضوانی در گفتگو با خبرنگار مانا با اشاره به هفته دولت و تلاش برای حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در راستای توسعه فعالیت های بندری استان مازندران گفت: با توجه به اینکه بررسی پروژه های سرمایه گذاری این بندراز ابتدای سال در دستور کار قرار گرفته است در شش ماه دوم سال به مرحله اجرایی خواهد رسید و درهفته دولت برنامه مشخصی ارائه نمی شود.
وی افزود: ساخت مخازن روغن خوراکی و مخازن فرآورده های نفتی در دستور کار است که بررسی و امضاء قرارداد این دو پروژه از ابتدای سال آغاز شده است و امید است هر چه سریعتر به نتیجه برسد. همچنین برای امضاء قرارداد با سرمایه گذاران بخش خصوصی در این دو پروژه موانع خاصی وجود ندارد و در حال حاضر مذاکراتی درباره هماهنگی، تهیه پروپزال و توافقات قیمت انجام شده است.
وی با اشاره به بهره برداری از چند انبار سرپوشیده، ساختمان برج کنترل ترافیک دریایی و ساختمان عملیاتی در هفته دولت سال گذشته خاطر نشان کرد: درحال حاضر با افتتاح این پروژه ها در سال گذشته بسیاری از فرایندهای کار با تسهیل انجام می شود، نظارتها در سطح بالایی قرار گرفته است، به ویژه با بهره برداری از ساختمان مرجع دریایی، کنترل کشتی ها و سرعت بخشیدن در پهلودهی و جدا سازی افزایش یافته است.
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران در این باره ادامه داد: با بهره برداری این پروژه ها استانداردهای که سازمان بنادر و دریانوردی برای بنادر تعریف کرده و کنوانسیون هایی که برای بنادر الزام شده است، رعایت می شوند.
وی با اشاره به عملکرد ساختمان برج دریایی گفت: همچنین اعلام وضعیت هواشناسی دریایی و بندری از طریق این برج انجام می شود.
رضوانی همچنین با اشاره به بهره برداری از پروژه ساختمان عملیاتی یادآورشد: این ساختمان دارای دو بخش بوده یک بخش سامان دهی منابع انسانی و دیگری برای رضایت مراجعینی که در خشکی برای دریافت گواهینامه های شایستگی به بندر مراجعه می کنند که در گذشته پرسنل بندر و مراجعان برای امتحان در این مجموعه حضور پیدا می کردند، دچار مشکلاتی می شدند اما در حال حاضر با احداث این مجمتع شرایط تا اندازه ای بهتر شده است و پرسنل با یک فراغت بهتری به ارباب رجوع خدمات ارائه می دهند.
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران با اشاره به حوزه گردشگری تصریح کرد: گردشگری در دو بخش گردشگری خارجی و گردشگری داخلی در دستور کار است همچنین حضور کشتی های مسافری از آذربایجان و ترکمنستان به بندر نوشهر در حال پیگیری است که امید است با به نتیجه رسیدن این پیگیرها گردشگری در این بندر رونق یابد .
ارسال نظرات
آخرین اخبار