۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹

رشد جابه جایی کانتینری بندر کینگ عبدالله

بندر کینگ عبدالله عربستان سعودی در نیمۀ نخست سال جاری میلادی افزایش 14 درصدی در حجم جابه جایی کانتینری را تجربه کرد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۵۸۷۷
رشد جابه جایی کانتینری بندر کینگ عبدالله
به گزارش گروه بین الملل مانا، توان عملیاتی کانتینر در نیمۀ نخست سال جاری میلادی در بندر کینگ عبدالله به 821 هزار و 694 TEU رسید و با رشد 14 درصدی از رقم 720 هزار و 483 TEU در مدت مشابه سال گذشتۀ میلادی درحالی پیشی گرفت که تعداد پهلوگیری ها در این بندر نیز با افزایش 14 درصدی همراه شد و به 398 فروند رسید.
بر اساس این گزارش، مدیر عامل شرکت توسعه بنادر، مالک و ارتقاء دهندۀ بندر کینگ عبدالله گفت: این ارقام موفقیت بندر را به عنوان آخرین پروژه زیرساختی مگا در خاورمیانه نشان می دهد. این بندر جدید توسعه تاسیسات خود را در دستور کار قرار داده است.
وی ادامه داد: به عنوان مثال، اخیراً اعلام کرده ایم که ساخت و تجهیز اتاق مرکزی عملیات برای نظارت تکمیل و ارتباط سیستم های بازرسی اشعۀ ایکس-ری در بندر ایجاد شده است. افزون بر آن، تمام نواحی بازرسی مشتریان را با شبکه بی سیم و بهره مندی از آخرین تکنولوژی جهان پوشش داده ایم.
این پروژه ضمن تبدیل بندر به مرکز عملیات مرکزی با موفقیت به مشتریان سعودی کینگ عبدالله تحویل داده شد. بر همین اساس، برخورداری از امکان فعالیت 24 ساعته بازرسی کانتینر در آن، بندر کینگ عبدالله را به بندر پیشگام در خاورمیانه تبدیل کرده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار