۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲

بازدید مدیران رده بندی آسیا از کشتی سازی صدرای شمال

اعضای هیئت مدیره موسسه رده بندی آسیا از کشتی سازی صدرای شمال بازدید کردند.
نویسنده: وحید باسره
کد خبر: ۷۵۸۵۵
بازدید مدیران رده بندی آسیا از کشتی سازی صدرای شمالبه گزارش مانا؛ نایب رییس هیئت مدیره به همراه مدیرعامل و مدیر شعبه مازندران موسسه رده بندی آسیا با حضور در کارخانه دریای خزر شرکت کشتی سازی صدرا شمال از امکانات، تاسسیات کشتی سازی و کشتی‌های تحت کلاس موسسه که در حال تعمیرات ادواری بودند، بازدید کردند.
در این بازدید که جمشید حاجی زاده مدیرعامل شرکت کشتی سازی صدرا شمال نیز حضور داشت بازدید کنندگان در جریان برنامه های زیربنایی و ساماندهی و بهبود فرآیندها در این شرکت از زمان تصدی مدیریت جدید قرار گرفتند.
حاجی زاده در این برنامه با اشاره به امکانات مناسب و بالقوه‌ای که در این کشتی‌سازی موجود است و برنامه های در دست اجرا خاطر نشان کرد: به زودی شاهد رشد و شکوفایی کشتی سازی صدرا شمال در حوزه دریای خزر خواهیم بود.
لازم به توضیح است، کشتی سازی صدرا شمال وابسته به شرکت صنعتی دریایی ایران در سال 1368 تاسیس شد و هم اکنون با در اختیار داشتن 184 پرسنل در 40 هکتار مساحت و 14 هزارمترمربع فضای سرپوشیده کارگاهی، چهار اسکله پهلوگیری تانکر و شناور قابلیت بالایی در ارائه خدمات تعمیراتی به کشتی‌های بزرگ دریای خزر از خود نشان داده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار