۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹

سرمایه گذاری مشترک دی پی ورلد و مصر

دی پی ورلد یک سرمایه گذاری مشترک را با منطقه اقتصادی کانال سوئز SCZone مصر راه اندازی کرد.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۷۵۵۷۴
سرمایه گذاری مشترک دی پی ورلد و مصر به گزارش گروه بین الملل مانا دی پی ورلد یک سرمایه گذاری مشترک را با منطقه اقتصادی کانال سوئز SCZone شکل داده است، به موجب این سرمایه گذاری جدید، دی پی ورلد در توسعه پروژه های SCZone - مسیر تجاری اصلی بین اروپا و آسیا که بیش از هشت درصد تجارت جهانی را سالانه بر عهده دارد- مشارکت خواهد داشت.
طی دیداری که عبد الفتاح سعید حسین خلیل السیسی، رئیس جمهور مصر با سلطان احمد بین سیلمان رئیس دی پی ورلد و محب ممیش رئیس اداره کانال سوئز انجام داد، ایجاد یک شرکت مشترک بین طرفین به صورت رسمی اعلام شد.
در این دیدار، خلیل السیسی ضمن تایید طرح ایجاد یک شرکت سرمایه گذاری مشترک، حمایت کامل و همه جانبه دولت از این پروژه را اعلام داشت.
احمد بین سلیمان نیز به تشریح فعالیت های تجاری اخیر شامل فعالیت بندر Ain Al Sokhna در مصر و 77 ترمینال های دریایی و خشکی در بیش از 40 کشور در شش قاره دنیا، پرداخت، علاوه بر این، به علاقه مندی گروه خود به اجرای یک طرح سرمایه گذاری گسترده در مصر تاکید ورزید. 
وی همچنین افزود: توانایی مصر در تکمیل پروژه کانال جدید سوئز در یک بازه زمانی رکورد شکن و تامین منابع مالی پروژه ظرف یک هفته از طریق منابع محلی، مایه مباهات و افتخار است.
در ادامه این گزارش آمده است: دی پی ورلد به دنبال افزایش و ارتقا تجارت خود در مصر از طریق مشارکت در پروژه های در منطقه اقتصادی کانال سوئز، شامل ایجاد یک منطقه لجستیکی تجاری و صنعتی اختصاص داده شده، است، ناگفته نماند، منطقه جدید همه خدمات سرویس دهی و تسهیلات به همراه فضاهای تفریحی و اقامتی را فراهم می کند.
 پروژه مذکور هم راستا با تعهد دولت مصر به ایجاد یک محیط تجاری دوستانه در کشور خوانده می شود.
برچسب ها: مصر دی پی ورلد
ارسال نظرات
آخرین اخبار