۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵

افزایش 10 درصدی دستمزد ناجیان غریق

دبیر ستاد ساماندهی سواحل استان مازندران از پرداخت به موقع حقوق ناجیان غریق در تیر ماه خبر داد و گفت: دستمزد مرداد ماه آنها نیز تا هفته آینده واریز خواهد شد.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۷۵۵۵۱
افزایش 10 درصدی دستمزد ناجیان غریق
عیسی طوسی در گفتگو با مانا گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در استانداری مازندران، امسال هزار و 300 نفر ناجی غریق در نقاط مختلف ساحلی استان مازندران جهت ارائه خدمات امداد و نجات، استقرار یافته اند.                                                                                 
وی ادامه داد: از تعداد مذکور 900 نفر ناجی در مناطق خطر آفرین سواحل استان استقرار یافته اند تا ضمن آگاهی دادن به گردشگران نسبت به شنا نکردن در این مناطق در صورت وقوع حادثه نیز بتوانند اقدامات لازم را انجام دهند.                                                                                 
مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران با اشاره به اهمیت افزایش هر چه بیشتر ناجیان غریق در استان ادامه داد: همچنین 400 نفر دیگر در طرح های ساماندهی دریای استان مازندران مستقر هستند تا در صورت وقوع هر گونه سانحه غرق شدگی با سرعت به گردشگران خدمات امداد و نجات را ارائه دهند.
طوسی اظهار داشت: همانگونه که پیش از این نیز اعلام شده بود، 371 نقطه خطر آفرین شنا ممنوع در طول نوار ساحلی دریای مازندران توسط کارشناسان مربوطه شناسایی شده است.                                                                                                        
این مقام مسئول در استان مازندران همچنین بیان کرد: بر اساس آمار اخذ شده ، بیشترین میزان غرق شدگی ها هر ساله از این مناطق شنا ممنوع مخابره می شود.
مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران به حضور دو برابر از مجموع کل ناجیان غریق استان در مناطق خطر آفرین اشاره کرد و بیان داشت: این مهم تاثیر بسیار زیادی در افزایش امنیت بیشتر گردشگران داشته و خواهد داشت.                            
طوسی در ادامه اذعان داشت: حقوق تیر ماه تمام ناجیان غریق استان به طور کامل پرداخت شده است و ظرف یک هفته آینده نیز حقوق مرداد ماه آنها واریز خواهد شد.
دبیر کل ستاد ساماندهی طرح های دریای مازندران همچنین از افزایش 10 درصدی میزان حقوق دریافتی ناجیان غریق استان مازندران در مقایسه با سال گذشته خبر داد.
مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران در ادامه خاطرنشان ساخت: توجه به پرداخت به موقع حقوق ناجیان غریق و جلب رضایت آنها باعث می شود تا این افراد با روحیه مضاعف به امور مربوط به امداد و نجات گردشگران اقدام کنند.
طوسی با تاکید بر اهمیت حضور ناجیان غریق در نوار ساحلی مازندران به ویژه مناطق شنا ممنوع، تصریح کرد: استانداری مازندران حمایت ناجیان غریق را در دستور کار قرار داده است.                                                                                                  
وی تاکید کرد: امیدواریم با تداوم چنین اقداماتی در نوار ساحلی دریای مازندران شاهد کاهش تعداد غرق شدگان در ایام تابستان باشیم.        
طوسی خاطرنشان ساخت: مناطق خطر آفرین همانطور که از نامشان پیداست مکان مناسبی برای شنا نیست اما ناجیان غریق جهت هشدار به گردشگران و جلوگیری از غرق شدگی احتمالی آنها در مناطق شناممنوع استقرار یافته اند.                                                                
وی در ادامه خاطرنشان ساخت: هم اکنون 95 طرح سالم سازی بانوان و آقایان در طول نوار ساحلی دریای مازندران در حال ارائه خدمات به گردشگران ورودی به استان است.
مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران در ادامه گفته های خو د بیان داشت: بر اساس آمارهای اخذ شده، بیشترین تعداد غرق شدگی از ابتدای خرداد ماه در سواحل استان مازندران در آبهای ساحلی شهرستان بابلسر صورت گرفته است.
برچسب ها: ناجی غریق
ارسال نظرات
آخرین اخبار