۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲

صدور 997 فقره گواهینامه دریانوردی در استان مازندران

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران از صدور ۹۹۷ فقره گواهینامه دریانوردی طی چهار ماهه نخست سال جاری خبر داد .
نویسنده: نرگس احسان دار
کد خبر: ۷۵۵۴۵
صدور 997 فقره گواهینامه دریانوردی در استان مازندران
به گزارش مانا، سعید کیاکجوری با تشریح عملکرد قسمت آزمون و اسناد دریانوردان افزود: این تعداد گواهینامه شامل گواهینامه شایستگی، مهارت، شناسنامه دریانوردی، جانبی و سلامت پزشکی بوده است .
وی همچنین از صدور ۳۷ مجوز برگزاری دوره جهت مراکز آموزش دریانوردی فعال در سطح استان مازندران خبر داد و گفت : در این مدت تعداد ۵۶ مورد بازدید ادواری و حین دوره نیز از مراکز آموزشی و دانشگاه های سطح استان انجام شده است .
کیاکجوری برگزاری دو دوره آزمون دریانوردی، اجرای تفاهم نامه همکاری با اداره کل پست استان مازندران به منظور تسریع در امور مرتبط با دریانوردان در نقاط مختلف استان های مازندران و گلستان، دریافت و ارسال ۱۱۸۱ پرونده و گواهینامه دریانوردی از طریق مراکز پستی، تجمیع ، بروزرسانی و مرتب سازی9 هزار پرونده دریانوردان و بایگانی الکترونیکی ۸۶۸ پرونده متقاضیان اسناد دریانوردی در ادامه روند تبدیل بایگانی فیزیکی به الکترونیکی را از مهمترین اقدامات قسمت آزمون و اسناد دریانوردان اداره کل در سال جاری برشمرد.
وی افزایش تعداد پزشکان معتمد و ممتحنین آزمون های دریانوردی در سطح استان، استاندارد سازی فضای آزمون و مشارکت در بازنگری ۸۸ عنوان از دستورالعمل های اجرایی اداره کل امور دریانوردان و... را از دیگر اقدامات شاخص اداره کل در این بخش عنوان کرد. 
گفتنی است، اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران تاکنون تفویض اختیار صدور مجوز و نظارت بر اجرای دوره های آموزشی، آزمون و صدور اسناد دریانوردان را برای ۴۳ سند در زمینه های عرشه و موتور، جانبی، صیادی و خدماتی از اداره کل امور دریانوردان و سازمان های تخصصی بین المللی اخذ کرده است. 
ارسال نظرات
آخرین اخبار