۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴

افت ضرر مالی در بزرگترین کشتیرانی کره

به دنبال بهبود جابه جایی کانتینری، کشتیرانی مرچنت هیوندایی کره جنوبی HMM در سه ماه دوم سال جاری میلادی کاهش ضرر مالی را به ثبت رساند.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۷۵۵۲۲
افت ضرر مالی در بزرگترین کشتیرانی کره
به گزارش گروه بین الملل مانا به دنبال بهبود جابه جایی کانتینری، حلقه ضرر مالی بزرگترین کشتیرانی کانتینری کره جنوبی- کشتیرانی مرچنت هیوندایی HMM- با رسیدن به 112 میلیون دلار، باریک ترشد.
این گزارش ادامه داد: در سه ماه دوم سال جاری میلادی کسری عملیاتی شرکت مذکور 112 میلیون دلار گزارش شد که نسبت به 245 میلیون و 300 هزار دلار مدت مشابه سال گذشته، روند کاهشی چشم گیری را به نمایش می گذارد.
افزون بر این، مجموع درآمد مرچنت هیوندایی در سه ماه دوم سال جاری میلادی یک تریلیون و 240 میلیارد KRW برآورد شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 22 درصد افزایش را به همراه داشت.
در ادامه این گزارش آمده است: هزینه های سوخت به 62.2 درصد افزایش یافت، از سوی دیگر، جابه جایی کانتینری با رسیدن به 986 هزار و 22 TEU رشد 45.5 درصد را نشان داد.
یکی ازمقامات کشتیرانی مرچنت هیوندایی نیز گفت: با پیوستن به ائتلاف 2M متشکل از کشتیرانی مرسک دانمارک و MSC سوئیس، هزینه بالاتر مربوط به جابه جایی شناورها را نیز متحمل شدیم.
لازم به ذکر است، کشتیرانی کره به دنبال افزایش تقاضا، شناورهای بیشتری را به مسیرهای تجاری آسیا- آمریکا خواهد افزود.
وی در ادامه افزود: با آغاز فصل اوج، نرخ کرایه حمل کانتینری نیز روند بهبود را تجربه می کند، به نظر می رسد با توجه به حجم حمل و نقل فزاینده در تجارت های آمریکا، روند مذکور ادامه یابد.
ناگفته نماند، بازار چین و آسیای جنوب شرقی با فرا رسیدن فصل اوج، بهبود چشم گیری را به نمایش گذاشته اند.
یکی دیگر از مقامات این کشتیرانی خاطرنشان ساخت: در سایه کسب دوباره اعتماد از سوی مشتریان و تلاش های مستمر صرفه جویی هزینه ها، نتایج سه ماه سوم به صورت چشم گیری بهبود یافته است.
وی در پایان افزود: نهایت تلاش را خواهیم کرد تا کشتیرانی ملی کره رشد بیشتری را تجربه کند و در ساخت تجارت دریایی این کشور نقش پررنگی را بر عهده گیرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار