۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹

موجود ناشناخته دریایی نوجوانی را روانه بیمارستان کرد+ عکس

پزشکان و دانشمندان استرالیایی در حال تحقیق درباره یک جانور عجیب هستند که به یک نوجوان ۱۶ ساله در هنگام شنا حمله و او را روانه بیمارستان کرده است.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۵۴۹۲
موجود ناشناخته دریایی نوجوانی را روانه بیمارستان کرد+ عکس
به گزارش گروه بین الملل مانا، نوجوانی به نام سام کانیزای که برای شنا به ساحل دریایی در برایتون رفته بود هدف حمله موجود ناشناختۀ گوشت خواری قرار گرفت که تکه ای از گوشت پای وی را خورده و وی را روانۀ بیمارستان کرده است.
بر اساس این گزارش و به دنبال حادثه، پدر این فرد با تور برای یافتن این موجود به ساحل رفت و درحالی جانوران را پیدا کرد که به تکه ای از گوشت جدا شده از پای پسرش چسبیده و تمام خون گوشت را مکیده بودند.
پسر نوجوان در این باره می گوید در ساحل قدم می زدم و فکر می کردم پاهایم را شن ها پوشانده اند که ناگهان با نگاهی به پاها متوجه شدم هر دو قوزک پایم غرق در خون است ولی احساس هیچگونه دردی در ناحیۀ آسیب دیده نداشتم و به دلیل اینکه خون بند نمی آمد، پدر و مادرم مرا به بیمارستان منتقل کردند.
این گزارش ادامه داد: محققان در حال بررسی این گونۀ عجیب دریایی و علاقه مند به گوشت انسان هستند و احتمال می دهند که نوعی مایت یا هیره باشد. 
از سوی دیگر، برخی دانشمندان بر این باور هستند که هیره‌ها mite موجوداتی میکروسکوپی از شاخه بندپایان و ردهٔ عنکبوتیان هستند و به همراه کنه‌ها به زیرردهٔ کنه‌سانان تعلق دارند. 
دانشمندان می گویند: بسیاری از گونه‌های هیره در خاک و تعداد زیادی از آنها نیز به عنوان انگل بر روی گیاهان، حیوانات و کپک‌ها زندگی می‌کنند. هیره ها در مکان هایی با رطوبت بالا خانه دارند و از مواد آلی موجود در گردو خاک خانه تغذیه می شوند. بیشترین سهم در مواد آلی به سلول های مرده پوست بدن انسان، قارچ و ذرات ریز مواد غذایی اختصاص می یابد که در سطح خانه و تکه برگها یافت می شوند. این موجودات ذرات مرطوب را جذب می‌کنند و باعث واکنش‌های آلرژیک مثل آسم می‌شوند.
 
 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار