۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰

کشتیرانیAPL سنگاپور به مسیر سوددهی بازگشت

رئیس کشتیرانی APL سنگاپور گفت: به دنبال فرصت های رشد در اقیانوسیه و آتلانتیک و در عین حال افزایش حضور خود در خاورمیانه و شبه قاره هند هستیم.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۷۵۴۵۴
کشتیرانیAPL سنگاپور به مسیر سوددهی بازگشت
به گزارش گروه بین الملل مانا نیکولاس سارتینی Nicolas Sartini رئیس کشتیرانی APL سنگاپور- بخشی از گروه کشتیرانی CMA CGM فرانسه - گفت: به دنبال فرصت های برای رشد در اقیانوسیه و آتلانتیک و در عین حال افزایش حضور خود در خاورمیانه و شبه قاره هند هستیم.
این گزارش ادامه داد: اپراتور کشتیرانی کانتینری سنگاپور در راستای بخشی از تلاش های خود برای دستیابی به افقی روشن، از ماه ژانویه سال جاری میلادی، هشت خط سرویس دهی جدید را معرفی و شش خط سرویس دهی موجود را ارتقا داده است.
سارتینی با اشاره به راه اندازی خطوط سرویس دهی جدید تصریح کرد: این خطوط به طور استراتژیکی برای تقویت شبکه تجارت جهانی APL و به ویژه مسیرهای اقیانوسیه و درون آسیایی طراحی می شوند. 
کشتیرانیAPL دو خط سرویس دهی جدید اقیانوسیه را نیز راه اندازی کرده است – خط سرویس دهی استرالیا چین سه که آسیای شمالی را به بنادر اصلی در ساحل شرقی استرالیا متصل می کند و خط سرویس دهی Asia Fremantle Express AFX که ارتباط مستقیمی بین سنگاپور و Fremantle ( فریمنتلی شهر بندری مهم درغرب استرالیاست) را بر روی ساحل غربی استرالیا فراهم می کند.
افزون بر این، خط کشتیرانی سنگاپور یک خط سرویس دهی هفتگی هند پاکستان- مدیترانه را نیز راه اندازی کرده است که هند و پاکستان را به بازارهای مدیترانه متصل می کند.
سارتینی همچنین تاکید کرد: APL به مدیریت فعالیت شناورهای ملکی خود ادامه می دهد و از خودمختاری کامل در توسعه حیطه هایی مانند بازرگانی، فروش، تجارت و طراحی شبکه برخوردار است. روند ائتلاف با گروه کشتیرانی CMA CGM فرانسه  نیز به خوبی در حال پیشرفت است. APL از طریق هم افزایی شبکه، حضور جهانی خود را گسترش و موقعیت بازار خود در تمام مسیرهای تجاری را تقویت کرده است، علاوه بر این، 30 خط سرویس دهی را از ماه ژانویه سال 2016 تاکنون راه اندازی کرده است.
لازم به ذکر است، زمانی که سومین کشتیرانی بزرگ دنیا- کشتیرانی CMA CGM فرانسه- مالکیت کشتیرانی NOL به عنوان کشتیرانی پدر و مادر APL را در سال گذشته بر عهده گرفت،APL بخشی از CMA CGM شد. 
در ادامه این گزارش آمده است، در سه ماه نخست سال جاری میلادی، کشتیرانی APL سنگاپور برای نخستین بار از سال 2011 توانست به مسیرسودآوری بازگردد، به گونه ای که درآمد عملیاتی ناخالص 56 میلیون دلار و سود 26 میلیون دلار را کسب کرد.
این گزارش در ادامه به نقل از سارتینی نوشت: قرار گرفتن APL به عنوان بخشی از ائتلاف اقیانوسیه را می توان محرک دیگری در رشد این کشتیرانی دانست، به طوری که علاوه بر 70 سرویس دهی خود، 38 خط سرویس دهی را نیز در زیر چتر ائتلاف اقیانوسیه برای مشتریان فراهم می کند، که به طور چشم گیری حیطه پوششی بازار را افزایش داده است.
این گزارش در پایان نوشت: ائتلاف اقیانوسیه از ماه آوریل سال جاری میلادی فعالیت خود را آغاز کرد و کشتیرانی های CMA CGM فرانسه،APL سنگاپور، کاسکوی چین،OOCL هنگ کنگ و اورگرین تایوان را در برمی گیرد، برآورد می شود ائتلاف مذکور در حدود یک سوم از ظرفیت بازار کشتیرانی کانتینری را در برگیرد.
برچسب ها: APL کشتیرانی بهبود
ارسال نظرات
آخرین اخبار