۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
در پی انتشار خبر مانا؛

روند تخلیه وبارگیری در بندر کلانتری به حالت عادی بازگشت

رئیس جامعه بازاریان و صنوف خدماتی منطقه آزاد چابهار گفت: باپیگیری‌های مستمر اعضای جامعه بازاریان و رسانه‌ای شدن مشکلات بندر شهید کلانتری در شبکه اطلاع رسانی جامعه دریایی(مانا) روند تخلیه وبارگیری در این بندر به حالت عادی بازگشت.
نویسنده: سید امیر حسین عظیمی
کد خبر: ۷۵۴۴۰
روند تخلیه وبارگیری در بندر کلانتری به حالت عادی بازگشت

عباسعلی اکبری در گفتگو با خبرنگار مانا در چابهار با اشاره به افزایش نیرو در بندر شهیدکلانتری چابهار اظهار کرد: اداره کل بنادر سیستان و بلوچستان که در جلسه مشترک معاونان و مدیران اداره کل بنادر سیستان و بلوچستان و نیز سازمان منطقه آزاد چابهار به اعضای جامعه بازاریان وعده های  داده بود، عملی کرد.
وی افزود: بنا به بخشنامه اداره کل بنادر سیستان وبلوچستان که امروز اجرایی شده، تعداد اپراتورهای بندری در بندر شهیدکلانتری افزایش می یابد و ساعت شروع روند تخلیه و ترخیص کالا دو ساعت زودتر از ساعت قبلی آغاز می شود.
به گفته رئیس جامعه بازاریان بر اساس این بخشنامه، کالاهایی که حمل یکسره می شوند می‌بایست در اولین فرصت تخلیه و ارزیابی و تخلیه هر ماشین به طور فوری انجام شود.
اکبری با اشاره به روند طولانی و چهار ماهه تخلیه کالا در بندر شهید کلانتری خاطرنشان کرد: تجار و فعالین اقتصادی در این مدت بسیار متضرر شده‌اند و بنا به قول مسولان بندری، از این پس مشکلات تخلیه و بارگیری بندر شهید کلانتری به طور کامل برطرف می‌شود.
به گزارش خبرنگار مانا با آنکه اپراتورهای بندری در بندر شهید کلانتری چابهار برای تسریع در روند تخلیه و بارگیری کالا افزایش یافته اما این بندر همچنان از امکانات زیرساختی رنج می‌برد چراکه تجهیزات تخلیه وبارگیری بندر شهیدکلانتری فرسوده وقدیمی است.
فاز اول بندر شهید بهشتی چابهار که شامل پنج پست اسکله مدرن تخلیه وبارگیری کالا وکانتینر است و لازم است برخی کشتی ها ولنج ها فرآیند تخلیه وبارگیری را در این بندر مدرن انجام دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار