۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴

توقیف محموله قاچاق این بار در هندیجان

ماموران مبارزه با قاچاق کالا موفق شدند دومحموله قاچاق کالا را در بندر هندیجان توقیف کنند.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۷۵۳۲۴
توقیف محموله قاچاق این بار در هندیجان
جانشین فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان با اعلام این خبربه خبرنگار مانا گفت: ماموران پلیس در جریان بازرسی از مناطق ساحلی ، یک محموله کشمش به وزن هشت تن و گردوی چینی به وزن شش تن را که به صورت غیرقانونی بارگیری شده کشف و ضبط کنند.
سرهنگ سیدمحمد صالحی ارزش این دو محموله قاچاق را که دریکی از بنادر امارات متحده عربی بارگیری شده بود سه میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در این ارتباط یک متهم به قاچاق این دو محموله بازداشت و تحویل مراجع قضایی شد.
وی گفت: پلیس مبارزه با قاچاق کالا ، به صورت شبانه روز در مناطق ساحلی که بیشترین حجم کالای قاچاق از طریق این مناطق وارد خوزستان می شود مشغول خدمت هستند.
جانشین فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان در ادامه با بیان اینکه پدیده قاچاق ، یک واقعیت تلخ در مناطق ساحلی خوزستان است افزود: چنانچه وضعیت اشتغال در این مناطق سرو سامان بگیرد گرایش به قاچاق کالا کم خواهد شد.
سرهنگ صالحی افزود: ریشه کنی پدیده قاچاق بدون فعالیت فرهنگی ، مشارکت همه دستگاههای مرتبط ، ایجاد اشتغال مولد در مناطق ساحلی و تعامل مرزنشینان امکان پذیرنیست.
در سال جاری بیش از 450میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در مناطق ساحلی و آبهای شمال غرب خلیج فارس کشف و ضبط شده است.
مقام معظم رهبری در سخنان نوروزی امسال در مشهد مقدس، بر مبارزه بی امان با قاچاق سازمان یافته که مخل امنیت اقتصادی کشور است تاکید کردند. 
برچسب ها: توقیف هندیجان
ارسال نظرات
آخرین اخبار