۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه معرفی شد

فرمانده نیروی دریایی سپاه با معرفی ناوسالاریکم رمضان زیراهی به عنوان فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه از خدمات ارزنده سردار علی رزمجو قدردانی کرد.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۷۵۳۱۶
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه معرفی شد
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، مراسم معارفه و تکریم فرمانده جدید منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با حضور سردار علی فدوی فرماند ه نیروی دریایی سپاه در بوشهر برگزار شد.
در این مراسم سردار علی فدوی با بیان اینکه خلیج فارس متعلق به جمهوری اسلامی و کشورهای مسلمان منطقه است، اظهار داشت: حضور نیروهای آمریکایی به عنوان کشوری بیگانه در این منطقه، با ترس مواجه است چراکه آنان همواره درحالت دفاع قرار گرفته‌اند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره با اقتدار نیروی دریای سپاه در خلیج فارس افزود: اقتدار، تسلط و کنترلی که نیروی دریایی سپاه برخلیج فارس داشته، همچنان برقرار است و بطور قطع هر روز بهتر از پیش بر این اقتدار افزوده می‌شود.
فدوی بیان کرد: در برخی زمانها دشمن با عملیات روانی و تبلیغی برای برهم زدن این امنیت تلاش می کند ولی هیچ وقت موفق نبوده است.
وی با معرفی ناوسالاریکم رمضان زیراهی به عنوان فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه از خدمات ارزنده سردار علی رزمجو قدردانی کرد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه در این مراسم سردار علی رزمجو را به عنوان سرپرست معاونت بازرسی و تعالی فرماندهان و مدیران نیروی دریایی سپاه معرفی کرد. 
ارسال نظرات
آخرین اخبار