۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳

شناور مسافربری "سحر پیشرو" در قشم به آب انداخته شد

شناور فایبر گلاس سحر پیشرو، با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اسکله شهید ذاکری قشم به آب انداخته شد.
نویسنده: نرگس احسان دار
کد خبر: ۷۵۲۶۱
شناور مسافربری "سحر پیشرو" در قشم به آب انداخته شد
به گزارش مانا، مدیرعامل شرکت تعاونی کشتیرانی خیبر خلیج فارس قشم همزمان با به آب انداختن این شناور گفت: شناور"سحر پیشرو" با ۱۱۲ صندلی در دو طبقه مسافران را در مسیر قشم به بندرعباس و بالعکس جا به جا می کند. 
رضا رضایی افزود: قیمت تمام شده این شناور مسافربری ۳۸ میلیارد ریال است که هشتاد درصد آن از وجوه ارائه شده سازمان بنادر و دریانوردی با همکاری بانک توسعه تعاون و20 درصد دیگر به وسیله اعضای تعاونی فراهم شده است.
وی سرعت این شناور را ٢٧ مایل دریایی اعلام کرد و گفت: شناور سحر پیشرو در زمانی کمتر از 30 دقیقه فاصله دریایی اسکله شهید ذاکری قشم تا اسکله شهید حقانی بندرعباس را می پیماید.
مدیرعامل شرکت تعاونی کشتیرانی خیبر خلیج فارس قشم افزود: این شناور با مشارکت شرکت پیشرو خلیج فارس بندرعباس و یک شرکت چینی ساخته شده است.
رضا رضایی همچنین از خرید یک فروند شناور مشابه دیگر در سه ماه آینده خبر داد و گفت: افزون بر آن سه فروند شناور مسافربری دیگر که هر یک گنجایش ۱۵۸ مسافر را دارد و شرکت مد کندآلوی قشم سازنده آن است تا پایان امسال به خط مسافربری اسکله شهید ذاکری قشم خواهد پیوست.
گفتنی است، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از راه هوایی وارد قشم شد و با افتتاح درمانگاه تخصصی خلیج فارس روستای جی جیان و کلنگ زنی پلاژ بانوان روستای ریگو، با شناور سحر پیشرو، قشم را از مسیر دریایی به مقصد بندرعباس ترک کرد.
برچسب ها: شناور مسافری قشم
ارسال نظرات
آخرین اخبار