۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰

افزایش جابه جایی بزرگترین کشتیرانی کره در مسیر آسیا-آمریکا

کشتیرانی مرچنت هیوندایی کره جنوبی HMM شاهد افزایش حجم جابه جایی کانتینری در ماه ژوئن سال جاری میلادی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بود.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۷۵۲۳۸
افزایش جابه جایی بزرگترین کشتیرانی کره در مسیر آسیا-آمریکا
به گزارش گروه بین الملل مانا بزرگترین کشتیرانی کره جنوبی HMM در ماه ژوئن سال جاری میلادی شاهد افزایش 77 درصدی حجم جابه جایی کانتینری در مسیر آسیا- ساحل غربی آمریکا USWC نسبت به مدت مشابه سال گذشته بود.
این گزارش ادامه داد: در ماه ژوئن سال جاری میلادی حجم جابه جایی کانتینری مرچنت هیوندایی در مسیر مذکور 14 هزار و 55 TEU در هفته گزارش شد، در حالی که در مدت مشابه سال گذشته هفت هزار و 953 TEU در هفته بوده است. علاوه بر این، سهم بازار کشتیرانی مذکور از رتبه 12 در سال گذشته به جایگاه چهارم ارتقا یافت.
لازم به ذکر است: حجم جابه جایی کارگو هفتگی در کل مسیر آمریکا-آسیا از 11 هزار و 629 TEU ماه ژوئن 2016 به 17 هزار و 291 TEU در ماه ژوئن سال جاری میلادی افزایش پیدا کرد، رقمی که حکایت از رشد 49 درصدی دارد.  
افزون بر این، در ماه ژوئن سال جاری میلادی، سهم بازار USWC مرچنت هیوندایی به 7.8 درصد رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 3.4 درصد رشد را تجربه کرد.
جابه جایی کارگو در بندر بوسان- بزرگترین دروازه دریایی کره جنوبی- نسبت به ماه گذشته 91 درصد رشد را تجربه کرد، به طوری که از 78 هزار و 39 TEU به 148 هزارو 950 TEU در ماه گذشته افزایش یافت، حجم جابه جایی مذکور پس از مرسک جایگاه دوم را به خود اختصاص می دهد.
در ادامه این گزارش آمده است: در ماه ژوئن سال جاری میلادی، 72 هزار و 574 TEU ترانزشیب صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 100 درصد افزایش را به همراه داشته است.
یکی از مقامات کشتیرانی مرچنت هیوندایی با اشاره به اینکه حجم جابه جایی مرچنت هیوندایی به طور چشم گیری افزایش پیدا کرده است، گفت: به کمک طرح بازسازی موفقیت آمیز اعتماد مشتریان را دوباره کسب کردیم، از سوی دیگر، شبکه های خود را از طریق همکاری استراتژیکی 2M+H و کنسرسیوم HMM+K2 گسترش دادیم.
 وی در پایان افزود: با توجه به نزدیکی به فصل اوج خرید و فروش در بازار، کشتیرانی مرچنت هیوندایی انتظار حجم جابه جایی بالاتری را نیز در سه ماه سوم سال جاری میلادی دارد. 
ارسال نظرات
آخرین اخبار