۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳

باید کشورمان را تبدیل به یک کارگاه بزرگ اقتصادی کنیم

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در بازدید از کشتی سازی صدرا گفت: باید کشورمان را تبدیل به یک کارگاه بزرگ اقتصادی کنیم.
نویسنده: لیلا بیرانوند
کد خبر: ۷۵۲۳۰
باید کشورمان را تبدیل به یک کارگاه بزرگ اقتصادی کنیم
به گزارش خبرنگار مانا دکتر محمد سعیدی در حاشیه بازدید پیش از ظهر امروز خود از جزیره صدرا در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما با بیان اینکه اساس و استراتژی اصلی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران بر پایه توسعه ناوگان ترسیم شده است، گفت: با از بین رفتن تحریم توانستیم به سرعت مشکلات موضوعه بر سر راه فعالیت کشتیرانی را مرتفع کنیم و امروز با اقتدار به تمام بنادر دنیا تردد می کنیم.
وی ادامه داد: اکنون با توجه به رفع تحریم ها شناورهای ناوگان ملی خطوط منظمی به اروپا، آسیای شرقی، آفریقا، خاورمیانه و آمریکای جنوبی دایر کرده اند و بدون هیچ مانعی در حال تردد هستند.
دکتر سعیدی با تقدیر از مهندس دهقانی مدیر عامل صدرا افزود: شرکت کشتی سازی صدرا یک مجموعه معظم است و امروز برای ترسیم همکاری های فی مابین از این مجموعه دیدن می کنیم.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران لازمه همکاری بین مصرف کننده و تولیدکننده را تامین منافع هر دو طرف دانست و عنوان کرد: آنچه امروز می تواند همکاری بین دو شرکت کشتی سازی صدرا و کشتیرانی جمهوری اسلامی را پی‌ریزی کند حمایت دولت است تا از این رهگذر هم نیازهای صدرا تامین شود و هم منافع کشتیرانی مورد توجه قرار گیرد تا بتوانیم کشورمان را تبدیل به یک کارگاه بزرگ اقتصادی کنیم.
وی در پایان با اشاره به تغییرات مثبت ایجاد شده در صدرا در یکسال اخیر گفت: امیدواریم با ایجاد بسترهای مناسب و حمایت دولت نوعی همکاری را طرح ریزی کنیم که منافع هر دو طرف تامین شود.
به گزارش خبرنگار مانا رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در صدر هئیتی وارد بوشهر شد. دیدار با استاندار و نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر و بازدید از شرکت کشتی سازی صدرا از برنامه های سفر دکتر سعیدی به این استان بوده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار