۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰

بازدید مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی از کشتی سازی صدرا

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مدیران عامل شرکت های زیرمجموعه این شرکت از جزیره صنعتی صدرا و روند کاری شرکت کشتی سازی صدرای بوشهر بازدید کردند.
نویسنده: لیلا بیرانوند
کد خبر: ۷۵۲۲۵
بازدید مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی از کشتی سازی صدرا
به گزارش خبرنگار مانا در ابتدای این بازدید و در نشست دکتر محمد سعیدی و هیئت همراه با مدیر عامل و مدیران صدرای بوشهر، مهندس محمد رحیم دهقانی با تشکر از حضور مدیران مجموعه کشتیرانی و بازدید از مجموعه امکانات کشتی سازی صدرا و ضمن تقدیر از توجه ویژه مدیرعامل کشتیرانی به این شرکت در شمال و جنوب کشور گفت: صدرا دارای پیشینه زیادی است که اساس آن بر ساخت کشتی و سکوهای نفتی بوده است .
وی ادامه داد : در حال حاضر صدرا پروژه ساخت سکوهای ۱۰ فاز پارس جنوبی را در دست ساخت دارد که این پروژه ها بیش از ۸۰ درصد فرایند ساخت خود را طی کرده است .
دهقان با بیان این مطلب که امکانات ساخت کشتی را در این مجموعه دارا هستیم، گفت: در حال حاضر یارد ساخت کشتی در این مجموعه آماده دریافت سفارش است.
وی در ادامه با ارائه گزارشی از فعالیت مجموعه صدرا از توجه ویژه مجموعه کشتیرانی جمهوری سالامی ایران تشکر کرد و گفت: صدرا چه به لحاظ ساخت کشتی و آفشور و چه در بخش نصب و راه اندازی دارای توانایی قابل توجهی است.
وی ادامه داد: ما در بعد همکاری در شمال کشور سابقه مناسبی در تعمیرات با کشتیرانی دریای خزر داشته ایم که موجب ایجاد اشتغال در شمال کشور شد و امیدواریم این سفر سبب خیری برای همکاری دو مجموعه در جنوب شود.
دهقان با بیان اینکه زمانی که بنده وارد کشتی سازی صدرا شدم شرایط این شرکت بسیار بغرنج بود اما الحمد لله امروز شرایط بهینه شده و  با توجه به سکوهای نفتی تا پایان سال پروژه در اختیار داریم و امیدواریم با حمایت کشتیرانی در ادامه از فعالیت باز نمانیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار