۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر در دیدار با مدیرعامل کشتیرانی:

فعالیت کشتیرانی جمهوری اسلامی قابل تقدیر است

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه با امام جمعه بوشهر دیدار و درباره روند فعالیت این شرکت گفتگو کرد.
نویسنده: لیلا بیرانوند
کد خبر: ۷۵۲۲۱
فعالیت کشتیرانی جمهوری اسلامی قابل تقدیر است
به گزارش خبرنگار مانا دکتر محمد سعیدی صبح امروز در دیدار با آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه به لطف خدا، رهنمود های رهبری و تلاش دولت محترم از پیچ تحریم ها گذر کردیم و امروز فعالیت ناوگان ملی کشور مجدداً به رونق دوباره رسیده است، گفت: دشمن به دلیل جابه جایی بیش از ۵۰ درصد محمولات از سوی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و با توجه به عدم حضور دیگر خطوط در کشور، با تحریم کشتیرانی در صدد آن بود که حمل و نقل محمولات کشور را مختل کند.
وی ادامه داد: با رهنمود های رهبری و حرکت موفق دولت و مجموعه وزارت امور خارجه تحریم ها فرو ریخت و امروز بدون هیچ محدودیتی به تمام نقاط گیتی حرکت می کنیم .
دکتر سعیدی اشاره ای نیز به توسعه فعالیت های این شرکت در استان بوشهر داشت و گفت: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد با ایجاد بستری مناسب و با حمایت های حضرتعالی در جهت توسعه فعالیت های حمل و نقل دریایی در استان بوشهر قدم بردارد.
در ادامه این دیدارنماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر با تشکر‌از مدیران و مجموعه کارکنان شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: آنچه مناسب است در این شرایط به آن توجه کرد، نوع رویکرد مناسب و دقیق شرکت کشتیرانی است که در راستای اقتصاد مقاومتی و ایجاد بستر های دانش بنیان قدم برداشته و از این منظر قابل قدردانی است.
آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری با اشاره به اهمیت مبحث دریانوردی و کشتیرانی بیان داشت: مقوله حمل و نقل از طریق دریا از دیر باز مورد توجه مردمان جهان به ویژه ایران بوده است و مشاهده می کنید این مقوله از چنان جایگاهی برخوردار است که دشمن برای صدمه زدن به کشور نیروهای خدوم دریانورد و کشتیران را مورد تحریم قرار می دهد .
وی با اشاره به دیدگاه ویژه مقام معظم رهبری نسبت به توسعه دریا محور و ورود به آبهای بین المللی ادامه داد: توسعه شقوق مختلف دریایی از جمله ساخت و تعمیر هم پای حمل و نقل و کشتیرانی ضروری دارد و بایسته است برای جلوگیری از صدمات به صنعت کشور در تندبادهایی چون تحریم به سمت بومی سازی علوم پیش رویم.
امام جمعه بوشهر با بیان این مطلب که روحیه دریانوردی در تک تک مردم خونگرم بوشهر نهادینه شده است، گفت: با توجه به زیرساخت های موجود در صدرا و ظرفیت جذب نیروی کار در این شرکت بایسته است همکاری ها ادامه داشته باشد.
وی با تقدیر از عنایت ویژه مدیرعامل کشتیرانی در جهت توسعه فعالیت ها در زمینه ساخت و تعمیر کشتی در استان بوشهر اظهار داشت: تا چهار سال پیش وضعیت صدرا به گونه ای بود که توانایی پرداخت حقوق کارمندان خود را نداشت و شرایط بدی برای اشتغال به وجود آماده بود اما به حمدالله با تغییرات به وجود آمده در مدیریت این مجموعه شرایط امروز پویا و بهینه است لذا من از مجموعه کشتیرانی تقاضا دارم درجهت حمایت بیشتر قدم بردارد.
امام جمعه بوشهر در پایان ضمن خرسندی از برگزاری این دیدار، از خداوند متعال برای مجموعه کشتیرانی آرزوی موفقیت و بهروزی داشت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار