۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱
برای سومین ماه پیاپی:

رشد درآمد فله بر سوپراماکس استمرار دارد

به دنبال بازار قوی و چشم گیر منطقه اقیانوس آرام، درآمد فله برهای سوپراماکس رشد 3.3 درصدی را در هفته جاری تجربه کرد.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۷۵۲۰۳
رشد درآمد فله بر سوپراماکس استمرار دارد
به گزارش گروه بین الملل مانا بازار قوی منطقه اقیانوس آرام برای جابجایی زغال سنگ و سنگ معدن نیکل منجر به افزایش 3.3 درصدی درآمد میانگین اجاره زمانی فله برهای سوپراماکس شد، به طوری که از نه هزار دلار در روز نیز فراتر رفت.
- Braemar ACM یکی از بزرگترین شرکت های کارگزاری خرید و فروش و چارترینگ در جهان مستقر در لندن گفت: زغال سنگ اندونزی نیروی پیشران این افزایش درآمد است.
به گفته گروه تحقیقی کلارکسونز لندن، احساس مثبت بازار ناشی از ورود کارگوهای جدید فلز است که به طبع فعالیت فله برهای موجود را طلب می کند.
کلارکسونز هم چنین افزود: فعالیت در بیرون منطقه دریای سیاه و مدیترانه نیز افزایش یافته است.
در ادامه این گزارش آمده است: میانگین نرخ اجاره زمانی بر روی شاخص بالتیک در روز سه شنبه، نه هزار و 250 دلار در روز بسته شد که بالاترین سطح از سوم ماه می سال جاری میلادی تاکنون را به نمایش می گذارد، از سوی دیگر، شاخص شناور سوپراماکس با افزایش 27 واحد بر گردونه 813 واحد ایستاد.
کلارکسونز گزارش داد، دو مورد معامله تثیبت نرخ کرایه حمل شامل ده هزار دلار در روز برای کارگوهای سنگ معدن نیکل از فیلیپین به چین و 14 هزار و 500 دلار برای کارگو شکر از برزیل به مدیترانه انجام گرفت. 
افزون بر این، دو قرارداد اجاره زمانی هشت هزار و 250 دلار و 10 هزار و 5000 دلار برای بازه زمانی چهار تا شش ماه نیز به امضا رسید.
این گزارش در پایان نوشت: شرکت Scorpio Bulkers اپراتور و مالک فله خشک مستقر درMonaco آمریکا با وام دهندگان بر سر پرداخت های بدهی معوق تسهیلات 45 میلیون و 400 هزار دلار به توافق رسیده است، علاوه بر این، ضرر خالص این شرکت در سه ماه دوم سال جاری میلادی نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافت که حکایت از بهبودی شرایط دارد.
برچسب ها: سوپراماکس درآمد
ارسال نظرات
آخرین اخبار