۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷

اپراتور بندری دی پی ورلد از تشکیل ائئلاف ها منفعت برد

اپراتور بندری دی پی ورلد از رشد 8.2 درصدی جابه جایی کانتینری در ترمینال های خود در نیمه نخست سال جاری میلادی خبر داد.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۷۵۱۸۵
اپراتور بندری دی پی ورلد از تشکیل ائئلاف ها منفعت برد
به گزارش گروه بین الملل مانا در نیمه نخست سال جاری میلادی و در سایه تشکیل ائتلاف های جدید خطوط کشتیرانی دنیا، اپراتور بندری دی پی ورلد 34 میلیون TEU را در ترمینال های خود در سراسر جهان جابه جا کرد که نسبت به 31 میلیون و 400 هزارTEU مدت مشابه سال گذشته، رشد 8.2 درصد را به نشان می دهد.
این گزارش در ادامه با اشاره به اینکه رشد جابه جایی کانتینری در سه ماه دوم سال جاری میلادی قوی تر بوده است، نوشت: در سه ماه دوم 17 میلیون و 600 هزارTEU کانتینر جابه جا شد که نسبت به 15 میلیون و 800 هزار TEU مدت مشابه سال گذشته، 10.7 درصد افزایش را به نمایش گذاشت.
سلطان احمد بین سلیمان رئیس دی پی ورلد با اشاره به اینکه رشد جابه جایی کانتینری دی پی ورلد پیشگام از بازار است، گفت: بهبود فضای تجاری در سال جاری میلادی و تشکیل ائتلاف های جدید خطوط کشتیرانی را می توان از محرک های اصلی رشد اخیر دانست.
وی در ادامه افزود: تمامی سه منطقه جغرافیایی که دی پی ورلد در آنجا تجارت می کند، شاهد افزایش جابه جایی کانتینری در نیمه نخست سال جاری میلادی بودند، این عملکرد قوی حکایت از استراتژی درست و به کارگیری ظرفیت مناسب در بازارهای اصلی دارد.
در نیمه نخست سال جاری میلادی، اروپا، خاورمیانه و آفریقا 14 میلیون و 26 هزار TEU کانتینر را جابه جا کردند که نسبت به 13 میلیون و هفت هزار TEU مدت مشابه سال گذشته، نه درصد افزایش را نشان می دهد.
منطقه شبه قاره هند پایین ترین میزان رشد را به نمایش گذاشت، به طوری که با جابه جایی 15 میلیون و 500 هزارTEU در نیمه نخست سال جاری میلادی نسبت به 14 میلیون و 600 هزار TEU مدت مشابه سال گذشته، رشد 6.5 درصدی را به همراه داشت.
دی پی ورلد در ترمینال جبل علی دبی با جابه جایی هفت میلیون و 72 هزارTEU در نیمه نخست سال جاری میلادی نسبت به هفت میلیون و 400 هزارTEU مدت مشابه سال گذشته، 4.3 درصد رشد را به همراه داشت.
احمد بین سلیمان ضمن ابراز خرسندی نسبت به استمرار روند افزایشی جابه جایی کانتینری در ترمینال های دی پی ورلد در آمریکا و اروپا، گفت: انتظار می رود پرتفولیوی رشد حجم جابه جایی کانتینری اپراتور دی پی ورلد درخشان تراز روند بازار باشد.
وی در پایان خاطر نشان ساخت: با توجه به عملکرد دلگرم کننده دی پی ورلد در نیمه نخست سال جاری میلادی، آمادگی پاسخگویی کامل به انتظارات بازار 2017 را داریم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار