۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲

کاهش ضرر مالی در شرکت فله آمریکا

شرکت Scorpio Bulkers اپراتور و مالک فله خشک مستقر درMonaco آمریکا با کاهش چشم گیر ضرر خالص در نیمه نخست سال جاری میلادی نشان داد که در مسیر بهبودی قرار گرفته است.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۷۵۱۷۶
کاهش ضرر مالی در شرکت فله آمریکا
به گزارش گروه بین الملل مانا ضرر خالص شرکت Scorpio Bulkers - اپراتور و مالک فله خشک مستقر درMonaco آمریکا- از 83 میلیون دلار شش ماه نخست سال 2016 به 48 میلیون دلاردرمدت مشابه سال جاری میلادی کاهش یافت، رخدادی که حکایت از گام نهادن در مسیر بهبودی دارد.
بر اساس این گزارش، درآمد اجاره زمانی TCE شرکت مذکور در نیمه نخست سال جاری میلادی 72 میلیون و 200 هزار دلار و به ازای هر روز هشت هزار و 673 دلار بوده است که نسبت به چهارهزار و 396 دلار در سال 2016، افزایش دو برابری را نشان می دهد.
یکی از مقامات شرکت Scorpio Bulkers گفت: به دنبال افزایش نرخ کرایه حمل که ناشی از افزایش تقاضای جهانی در تمامی بخش های فله است و از سوی دیگر کاهش درعرضه که ناشی از کاهش تعداد سفارشات شناورهای جدید است، درآمد TCE به طور چشم گیری در مقایسه با سال گذشته روند افزایشی را در پیش گرفته است.
در ادامه این گزارش در مقایسه ضررخالص سه ماه دوم سال جاری میلادی و سال گذشته شرکت Scorpio آمده است: در سه ماه دوم سال جاری میلادی ضرر خالص 13 میلیون و 400 هزار دلاربه ثبت رسیده که نسبت به 24 میلیون و 700 هزار دلار مدت مشابه سال گذشته، روند کاهشی را نشان می دهد.
این گزارش در پایان نوشت: Scorpio با وام دهندگان بر سر پرداخت های بدهی معوق با استفاده از تسهیلات 45 میلیون و 400 هزار دلار به توافق رسیده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار