۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱

خط کانتینری APL انتشار co2 را کاهش می دهد

خط کانتینری APL آمریکا انتشار کرین دی اکسید از شناورهای ناوگان خود را از سال 2009 تا 2016 میلادی 48 درصد کاهش داده است.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۵۰۰۵
خط کانتینری APL انتشار co2 را کاهش می دهدبه گزارش گروه بین الملل مانا، خط کانتینری APL وابسته به کشتیرانی CMA CGM فرانسه در حالی از بالاترین کاهش انتشار کربن دی اکسید در شناورهای ناوگان خود و در سال 2016 میلادی خبر داد که در مقایسه با سال 2009 میلادی 48 و در مقایسه با سال 2015 میلادی سه درصد کاهش این آلاینده را ثبت کرده است.
بر اساس این گزارش، خط کانتینری APL هفت سال متوالی و هر سال میزان انتشار کربن دی اکسید را در شناورهای ناوگان خود کاهش داد. میزان انتشار این آلاینده از سوی گروه لویدز رجیستر اندازه گیری و بر اساس پروتکل CCWG و استاندار ISO14064-3:2006 تایید شد.
مدیر خط کانتینری APL در این باره گفت: APL به موجب شرایط ایجاد شده در ناوگان مبنی بر کاهش انتشار آلایندۀ CO2 بسیار خرسند است. مفتخریم که به عنوان یک خط مسئول در صنعت کشتیرانی فعال هستیم و سعی می کنیم ضمن تسهیل تجارت جهانی، عملکرد بسیار عالی زیست محیطی خود را نیز حفظ خواهیم کرد.
وی افزود: APL معتقد است هر یک از سهامداران در حفظ محیط زیست نقشی را ایفا می کنند. از این رو، برنامه های پایدار را در خصوص ارائۀ خدمات به مشتری گسترش می دهیم تا آنان نیز متوجه تفاوت حمل بار خود با شناورهایی که به محیط زیست آسیب کمتری می رسانند، شوند.
شایان ذکر است، خط کانتینری APL با توجه به اهداف تعریف شدۀ شرکت مادر– کشتیرانی CMA CGM فرانسه- تصمیم دارد انتشار کربن دی اکسید را در هر کانتینربر ودر بازۀ زمانی سال 2015 تا 2025 میلادی، 30 درصد  کاهش دهد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار