۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱

ساخت سه پست اسکله نفتی در بندرشهیدرجایی آغاز شد

عملیات اجرایی احداث سه پست اسکله جدید صادرات فرآورده های نفتی در بندر شهید رجایی آغاز شد.
نویسنده: لیلا بیرانوند
کد خبر: ۷۴۶۱۶
ساخت سه پست اسکله نفتی در بندرشهیدرجایی آغاز شدبه گزارش مانا از هرمزگان آغاز عملیات اجرایی احداث سه پست اسکله نفتی با امکان خدمات رسانی به شناورهای یک صدهزار تنی در بندر شهید رجایی و همچنین آغاز عملیات مونتاژ ۱۵ دستگاه تجهیزات استراتژیک کانتینری ساخت صنایع داخلی با حضور جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان سازمان بنادر و دریانوردی هرمزگان کیلید خورد.
در این مراسم، اله مراد عفیفی پور مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان اظهار داشت: پروژه ساخت سه پست اسکله جدید نفتی با عمق ۱۶ متر در ضلع شرقی حوضچه بندر شهید رجایی به همراه احداث جاده، پل دسترسی و همچنین خطوط انتقال به طول یکهزار و ۷۰۰ متر قرار است طی ۲۴ ماه اجرایی شود.
وی افزود: برای اجرای این پروژه، اعتباری بالغ بر یکهزار و ۶۰۰ میلیارد ریال از محل منابع داخلی سازمان بنادر و دریانوردی پیش بینی شده است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان ضمن اشاره به اهداف و مزایای اجرای این پروژه، خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این اسکله ها که از نوع شمع و عرشه و با امکان پهلوگیری شناورهای یکصدهزار تنی است، زیرساخت لازم برای صادرات سالیانه ۳۴ میلیون تن فرآورده های نفتی شامل بنزین، گازوییل، نفتا، میعانات گازی، نفت کوره و سوخت شناورها فراهم می شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار