۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰

جزئیات غرق کشتی دنا از زبان مدیرعامل و مالک شناور

مدیر عامل و مالک شرکت کشتیرانی فراساحل شرقی درباره حادثه غرق شدن شناور مسافری این شرکت در کیش گفت:احتمال سهل انگاری خدمه در بروز این حادثه بسیار زیاد است.
نویسنده: وحید باسره
کد خبر: ۷۴۵۳۷
جزئیات غرق کشتی دنا از زبان مدیرعامل و مالک شناور
علی اکبر تیموری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مانا اظهار داشت: کشتی دنا در زمان حادثه به دلیل مصادف شدن با شب های قدر خارج از سرویس بود اما خدمه در آن حضور داشتند که با اطلاع از بروز مشکل و ورود آب به داخل شناور به سرعت از آن خارج می شوند.
وی با اشاره به این مسئله که هنوز از خسارات وارده برآوردی نداریم، خاطر نشان کرد: تیم غواصی هم اکنون وارد عمل شده است و به نظر می رسد با بالن گذاری زیر شناور، تا عصر امروز کشتی از آب خارج می شود. 
به گفته مدیر عامل شرکت کشتیرانی فراساحل شرقی احتمال سهل انگاری خدمه در بروز این حادثه بسیار زیاد است و طبق اخبار اولیه خدمه در زمان اطلاع از ایجاد مشکل نسبت به بستن درها و دریچه ها نیز به موقع عمل نکرده اند. 
تیموری، شناور مسافری مغروقه را از نوع کاتاماران ساخت استرالیا اعلام کرد و در این باره گفت: کشتی در سال 2009 ساخته شده و در کلاس آیاکس بوده و توانایی اقیانوس پیمایی دارد.
به گفته مدیر عامل شرکت کشتیرانی فرا ساحل شرقی این شناور در قرارداد با شرکت هواپیمایی ماهان در حال فعالیت مسافری بوده است.
وی عمده فعالیت شرکت متبوعش را در حوزه حمل و نقل سوختی و نفت اعلام داشت و گفت: این شناور تنها شناور مسافری در اختیار این شرکت است که در کیش خدمات رسانی می کرد.
برچسب ها: غرق کشتی
ارسال نظرات
آخرین اخبار