۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷

مدارس مناطق محروم کشتیرانی جمهوری اسلامی در مسیر تعالی

مدیر عامل شرکت خدمات نمایندگی کشتیرانی هوپاد دریا گفت: در مجتمع مدارس شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران مجموعا 1153 نفر دانش آموز در مقاطع مختلف از پیش دبستانی تا پایان مقطع متوسطه مشغول به تحصیل هستند.
نویسنده: وحید باسره
کد خبر: ۷۴۴۹۶
مدارس مناطق محروم کشتیرانی جمهوری اسلامی در مسیر تعالی کاپیتان نوروز طیبی صدرآبادی در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در راستای ایفای وظایف اجتماعی خود از سال 1372 در مناطق محروم استان های سیستان و بلوچستان و خوزستان اقدام به تاسیس مدارسی در مقاطع مختلف تحصیلی پسرانه و دخترانه کرده است که مجموعا 1153 نفر دانش آموز در چابهار و ماهشهر در مقاطع مختلف از پیش دبستانی تا پایان مقطع متوسطه در آنها مشغول به تحصیل هستند.
وی در تشریح امکانات ایجاد شده در این دو مدرسه در دو سوی مرزهای جنوبی کشور گفت: مجتمع مدارس شرکت کشتیرانی چابهار با 886 نفر دانش آموز در مساحت حدود 830 مترمربع زیربنا، در دو ساختمان مجزای دو طبقه با 39 کلاس درس احداث شده است که مجهز به چهار زمین ورزشی ، آزمایشگاه، کارگاه ، کتابخانه وسایر فضاهای مورد نیاز آموزشی است.
وی با اشاره به کیفیت بالای آموزشی در این مجتمع آموزشی خاطر نشان کرد: مجتمع آموزشی چابهار با تلاش و کوشش کادر مجرب و ساعی خود همواره یکی از قطب های آموزشی مطرح در سطح شهرستان و حتی استان بوده و دانش آموزان آن حائز رتبه های بالایی در سطح شهرستان، استان و حتی کشور در زمینه آزمون های علمی آموزشی و مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی شده اند.
به گفته این مقام مسئول در شرکت هوپاد دریا، جمع کثیری از دانش آموختگان سنوات قبل مجتمع چابهار مدارج علمی عالی را در بهترین دانشگاههای داخل و خارج ازکشور طی کرده اند و جذب بازار کار شده اند بعنوان مثال هم اکنون 11 نفر از معلمان و دبیران مجتمع آموزشی از دانش آموزان سال های قبل مجتمع هستند.
کاپیتان طیبی در رابطه با مدرسه کشتیرانی خلیج فارس واقع در بندر ماهشهر استان خوزستان نیز اظهار داشت: این مدرسه در حال حاضر 267 نفر دانش آموز دارد که تحت نظارت کادر17 نفری و در فضایی با متراژ 2500 مترمربع و دارا بودن کلاس های هوشمند در حال تحصیل هستند.
مدیر عامل شرکت خدمات نمایندگی کشتیرانی هوپاد دریا با تاکید بر کیفی بودن آموزش در مدرسه کشتیرانی خلیج فارس تصریح کرد: این آموزشگاه توانسته است طی سال های متمادی رتبه اول را در سطح شهرستان از نظر میانگین معدل و درصد قبولی داشته باشد و در سال های اخیر نیز در مسابقات مختلف علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی و بهداشت در سطح شهرستان و استان رتبه های عالی را کسب کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار