۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳

پیشنهاد مرسک برای کارگوهای مسیر قطر

کشتیرانی مرسک دانمارک بندر سلاله عمان را به حمل کنندگان کالا که کارگوهایشان در مسیر قطر قرار دارند، پیشنهاد داد.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۷۴۳۹۷
پیشنهاد مرسک برای کارگوهای مسیر قطربه گزارش گروه بین الملل مانا کشتیرانی مرسک دانمارک- بزرگترین خط کشتیرانی کانتینری دنیا- بندر سلاله عمان را به حمل کنندگان کالا به عنوان راه حل جایگزین برای حمل کالاهای خود که در مسیر قطر قرار دارند، پیشنهاد داد.
این گزارش ادامه داد: انتظار می رود نخستین سفر دریایی از بندر سلاله درتاریخ 19 ماه جاری حرکت و در 25 همین ماه وارد بندر دوحه قطر شود، تناوب سرویس دهی مذکور هر 10 روز یکبار است.
لازم به ذکر است، بهره گیری از راه حل مذکور تنها برای محموله هایی که هم اکنون در دریا در حرکت هستند، ممکن خواهد بود.
در ادامه این گزارش به نقل از کشتیرانی مرسک آمده است، رزرو های جدید برای قطر تا اطلاع بعدی پذیرفته نخواهد شد.
به دنبال قطع روابط دیپلماتیک ائتلاف به رهبری عربستان سعودی شامل دبی، بحرین، یمن و مصر با قطر، شناورهای تحت مالکیت قطر اجازه ورود و پهلوگیری در بنادر کشورهای مذکور را نخواهند داشت.
بندر جبل علی دبی- بندر ترانشیبی عمده برای جابجایی کارگو به داخل و خارج از قطر - یکی از بنادر مهمی به شمار می آید که ممنوعیت مذکور را اجرا کرده است.
علاوه بر این سرویس دهی چندین خطوط کشتیرانی شامل کشتیرانی مرسک دانمارک، OOCL هنک کنگ و اورگرین تایوان به قطر نیز به حالت تعلیق درآمده است.
این گزارش در پایان نوشت، کشتیرانی CMA CGM فرانسه نیز اعلام کرد هر گونه رزرو جدید برای حمل کارگو به داخل و خارج از قطر را تا اطلاع ثانوی متوقف کرده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار