۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰

تبدیل تم پارک آبی اوشن به یکی از مقاصد توریستی کیش/ بازدید 30 هزار گردشگر از پارک آبی اوشن طی 5 ماه

تم پارک آبی اوشن کیش در کمتر از پنج ماه فعالیت موفق به جذب بیش از 30 هزار بازدیدکننده و گردشگر شده است که به این ترتیب به یکی از اهداف اولیهی خود، یعنی تبدیل‌شدن به یکی از مقصدهای اصلی گردشکری جزیره کیش رسیده است.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۷۴۳۱۶
تبدیل تم پارک آبی اوشن به یکی از مقاصد توریستی کیش/ بازدید 30 هزار گردشگر از پارک آبی اوشن طی 5 ماه عضو هیئت مدیره شرکت بهره برداری پارک آبی کیش در گفتگو با خبرنگار مانا در خصوص فعالیت های این پارک آبی گفت: تم‌پارک آبی اوشن جزیره کیش، یکی از منحصر به‌فردترین پارک‌های آبی حاشیه‌ خلیج فارس، با ایجاد فضایی وسیع و به‌یاد ماندنی، هم اکنون یکی از مقصدهای گردشگری اصلی و مهم جزیره‌ی زیبای کیش محسوب می‌شود.
مصطفی نظری ادامه داد: این تم‌پارک با بهره‌گیری از سیزده راید، چهار استخر، دو رستوران و چهار ایستگاه نوشیدنی‌های متنوع و به‌کارگیری پرسنلی حرفه‌ای و مجرب موفق به ایجاد فضایی دوست‌داشتنی و مناسب برای تمام گروه‌های سنی شده است.                                                                  
وی با اشاره به اینکه تم‌پارک آبی اوشن اوایل بهمن ماه سال 1395 و با راه‌اندازی سانس آقایان شروع به کار کرد، اذعان داشت: سانس بانوان نیز یک ماه بعد، در اسفندماه، راه‌اندازی شد.                                                                                                     
این سرمایه گذار بخش خصوصی در امر گردشگری دریایی کیش، خاطرنشان ساخت: به این ترتیب اوشن به اولین پارک آبی روباز ایران تبدیل شد که بانوان نیز امکان استفاده از آن را دارند.                                                                                                                              
نظری یکی از اهداف مهم این پروژه‌ی عظیم را جلوگیری از خروج ارز کشور و همزمان کسب درآمد ارزی برای کشور عنوان کرد.
وی بیان داشت: در این راستا و به منظور مطرح‌شدن در منطقه و جهان، خدمات و امکاناتی که در این مجموعه ارائه می‌شود در سطح پارک‌های آبی جهان قرار دارد.
به گفته عضو هیئت مدیره شرکت بهره برداری پارک آبی اوشن جزیره کیش، تمامی تجهیزات و رایدهای نصب شده در این پارک را از شرکت کانادایی White Water West تامین شده است که این تجهیزات مطابق با آخرین استانداردهای ایمنی جهان هستند.                                                    
وی با بیان اینکه چهار ماه از فعالیت پارک آبی اوشن می گذرد، عنوان کرد: تم‌پارک آبی اوشن اکنون چهار روز هفته را به بانوان اختصاص داده است تا علاوه بر فراهم‌ ‌آوردن امکان استفاده‌ی بانوان مسلمان ایرانی از مجموعه، بخشی از بازار کشورهای حوزه‌ی‌ خلیج فارس را نیز تصاحب کند.                           
این سرمایه گذار بخش خصوصی تاکید کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های تم‌پارک آبی اوشن مناسب بودن مجموعه برای تمام گروه‌های سنی است.          
نظری اظهار کرد: پارک آبی اوشن با در نظر گرفتن رایدها و امکانات مختلف از جمله رایدهای تند و هیجانی و رایدهای آرام، مرکز ماساژ تخصصی و جکوزی و رایدها و سرگرمی‌های مخصوص کودکان توانسته است مجموعه‌ای مناسب برای تمام گروه‌های سنی فراهم آورد.                              
عضو هیئت مدیره شرکت بهره برداری پارک آبی اوشن کیش تصریح کرد: این تم‌پارک توانسته است در کمتر از پنج ماه فعالیت بیش از 30 هزار بازدیدکننده را جذب کند و به یکی از اهداف اولیه‌ی خود، یعنی تبدیل‌شدن به یکی از مقصدهای اصلی گردشکری جزیره کیش برسد.                                                    
به گفته نظری بی‌شک پارک آبی اوشن در آینده‌ای نه چندان دور به مهم‌ترین مقصد گردشگری کیش تبدیل خواهد شد .                                  
وی با اشاره به برگزاری جشنواره تابستانی کیش در آینده نزدیک اذعان داشت: جشنواره‌ی تابستانی جزیره کیش امسال با حضور تم‌پارک آبی اوشن، جشنواره‌ای متفاوت و پرهیجان‌تر از سال‌های گذشته خواهد بود و گردشگران از سفر خود به این جزیره بیش از پیش لذت خواهند شد.
برچسب ها: پارک آبی کیش
ارسال نظرات
آخرین اخبار