۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰

استفاده از سیستم خودکار در کشتیرانی MOL ژاپن

وزارت زمین، زیرساخت، حمل و نقل و گردشگری ژاپن (MLIT) از همکاری مشترک شرکت کشتیرانی MOL با شرکت مهندسی و کشتی سازی میتسوی در زمینۀ سیستم حمل و نقل خودکار خبر داد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۴۱۶۳
استفاده از سیستم خودکار در کشتیرانی MOL ژاپنبه گزارش گروه بین الملل مانا، وزارت زمین، زیرساخت، حمل و نقل و گردشگری ژاپن (MLIT) با تشکیل کنسرسیومِ تحقیقاتی پروژۀ سیستم حمل و نقل خودکار با حضور کشتیرانی MOL ژاپن، شرکت مهندسی و کشتی سازی میتسوی، شرکت تکنولوژی هواپیمایی و بندری، دانشگاه تکنولوژی و علوم دریایی توکیو، شرکت مهندسی Class NK، اتحادیۀ تحقیقات تکنولوژی شناورهای ژاپن و آزمایشگاه های Mitsui Zosen از راه اندازی این سیستم خبر داد.
بر اساس این گزارش، اعضای کنسرسیوم مذکور ضمن بهره مندی از نقاط قوت شرکت ها و سازمان ها ایده های نوآورانه در خصوص شناورهای خودکار را ارتقا می دهند تا وارد عرصۀ جدیدی از ایمنی، اعتماد و کارآمدی در حوزۀ حمل و نقل خودکار در اقیانوس ها شوند.
این گزارش ضمن اشاره به ارتقاء تکنولوژی مبنی بر ایجاد سیستم های حمل و نقل خودکار در اقیانوس افزود: این پروژۀ مشترک گامی ارزشمند در توسعۀ زیرساخت های لازم است و همکاری موسسات تحقیقاتی و اتحادیۀ تحقیقات تکنولوژی شناورهای ژاپن را بیش از پیش می طلبد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار