۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹

افتتاح چند طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر

محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر یک روزه به منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند در جنوب خوزستان، چند پروژه عمرانی را در بنادر آبادان و خرمشهر افتتاح کرد.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۷۴۱۳۰
افتتاح چند طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر
به گزارش خبرنگار مانا واعظی در خرمشهر خط تولید گوشی های همراه هوشمند ساخت ایران را مورد بهره برداری قرار داد.
وی در آئین بهره برداری از خط تولید جدیدترین گوشی های تلفن همراه گفت:دولت از برندسازی و رقابتی شدن تولید حمایت جدی می کند ولی آنها نیز باید کیفیت محصولات تولیدی خود را بالا ببرند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین در خصوص ارتباط با توان تولید کالای ایرانی در حوزه تلفن های همراه گفت:توان ملی ما در این حوزه خوب است ولی به هر حال روزانه گوشی های جدید بسیاری در سراسر دنیا با فناوری های نوین تولید می شود.
واعظی همچنین ، فاز نخست طرح کشوری واگذاری فیبر نوری منازل (FTTH) را در منطقه آزاد اروند رونمایی کرد.
واعظی در آیین تحویل نخستین لینک فیبر نوری خانگی (FTTH) در منزل اظهار کرد: در شرکت مخابرات ایران تصمیم گرفته شد تا فیبر نوری را به محل های اقتصادی، بخش های کار و همچنین بخش خانگی ببریم که اولین استان برای پایلوت خوزستان، اولین شهر آبادان و اولین خانه نیز خانه شهید است و مقرر شده تا این فیبر نوری خانگی را به یک میلیون مکان ببریم و با این کار تحول خوبی را در منطقه آزاد اروند و شهر آبادان ایجاد کنیم.
وی گفت: خوشبختانه منطقه آزاد اروند اقدام های زیادی برای زیرساخت های ارتباطی در خرمشهر و آبادان انجام داده است.
وی افزود: خوشبختانه در حوزه گردشگری نیز کارهای خوبی در خرمشهرو آبادان انجام شده است ولی باید در این زمینه اقدام های بیشتری صورت گیرد.
واعظی همچنین در سفر به خرمشهر یاد و خاطره شهدای آزاد سازی خرمشهر را گرامی داشت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار