۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶

برگزاری 64 کلاس قرآنی در مرکز تخصص‌های دریایی رشت

فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا‌ـ‌رشت از برگزاری 64 کلاس قرآنی طی ماه مبارک رمضان در این مرکز خبر داد.
نویسنده: فاطمه ثابت
کد خبر: ۷۴۱۲۶
برگزاری 64 کلاس قرآنی در مرکز تخصص‌های دریایی رشتبه گزارش خبرنگار مانا از گیلان، ناخدایکم احمدرضا شهیدی عصرپنج شنبه در جمع مربیان قرآنی و تعدادی از فرماندهان مرکز آموزش تخصص‌های دریایی این شهر با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: مربیان قرآنی بهترین افراد جامعه هستند و پیامبر گرامی اسلام(ص) در اهمیت جایگاه مربیان قرآنی فرمودند بهترین شما کسانی است که قرآن را به دیگران بیاموزد.
وی ایران را کشوری قرآنی دانست و گفت: کارهای قرآنی صورت گرفته در کشور کافی نیست و باید با تلاش و جدیت در تربیت و آموزش قرآنی جوانان خود بکوشیم.
فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا‌ـ‌رشت برگزاری بیش از 64 کلاس قرآن کریم در هر روز ماه مبارک رمضان را توفیقی بزرگ برای این فرماندهی دانست و تصریح کرد: برگزاری این تعداد کلاس قرآن در یک روز و به صورت همزمان و در یک مجموعه نمونه و بی نظیر است.
وی با اشاره به تلاش گسترده این فرماندهی در گسترش فرهنگ قرآنی و همچنین تربیت حافظان قران کریم گفت: فعالیت‌های قرآنی صورت گرفته در این فرماندهی موجب کسب رتبه‌های برتر در سطح نیروی دریایی وارتش شده و این امر سبب خوشحالی است اما با توجه به هجوم فرهنگی دشمن به آرمان‌ها و اعتقاد مذهبی جوانان ما که هر روز گسترده‌تر می‌شود، لزوم تلاش بیشتر در امر آموزش قرآن کریم ضروری است.
ناخدایکم شهیدی با اشاره به اینکه عمل به تعالیم قرآنی بُرنده‌ترین سلاح برای مقابله با دشمن است، خاطرنشان کرد: باید در تقویت امور قرآنی و ترویج سیره ائمه معصومین (ع) بکوشیم.
وی افزود: تمام فعالیت‌های ما باید قرآن محور باشد زیرا جوانان و آینده‌سازان نیروی دریایی که در این مرکز مشغول تربیت و آموزش هستند، نقش تعیین کننده در آینده نیروی دریایی ارتش دارند و بر همه ما وظیفه است در ارتقای بعد معنوی کارکنان بکوشیم.
فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا‌ـ‌رشت با بیان اینکه دشمن پس از شکست در جنگ سخت روی به جنگ نرم آورده است گفت: مهم‌ترین ابزار مقابله با جنگ فرهنگی دشمن اقدام قرآنی و دینی است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار