۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی:

بیمه شاغلین شناورهای سنتی پیگیری می شود

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: پوشش همگانی بیمه تامین اجتماعی شاغلین در شناورهای سنتی پیگیری خواهد شد.
نویسنده: وحید باسره
کد خبر: ۷۴۰۶۶
بیمه شاغلین شناورهای سنتی پیگیری می شودبه گزارش خبرنگار مانا محمدسعیدنژاد در بیست و هفتمین جلسه اتاق فکر سازمان بنادر و دریانوردی ضمن اشاره به دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: باید از مردم برای خلق این حماسه تشکر‌ کرد و به جناب آقای روحانی ریاست محترم جمهور برای انتخاب دوباره ایشان تبریک بگوییم.
وی ضمن استقبال از این انتخاب ادامه داد: تداوم دولت جناب آقای روحانی تاثیر مستقیم و مثبتی بر فرآیند عملکردی سازمان بنادر در افزایش عملکردها و جذب سرمایه گذاران علاقمند به سرمایه گذاری در بخش بندری و دریایی کشور دارد.
مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی شعار رییس جمهور منتخب در انتخابات این دوره را مهم دانست و گفت: بسیار خوشحالیم که زمینه تحقق شعار در نیمه راه برنمیگردیم فراهم شده است و با این انتخاب مردمی مسئولیتی که بر دوش بخش های اجرایی نیز افزایش پیدا کرده است که از همین حالا برای تحقق انتظارات مردمی سازمان دهی لازم انجام شود.
وی در این باره ادامه داد: برای پیگیری اجرای وعده های انتخاباتی و تحقق آنها در بخش سازمان بنادر و دریانوردی پیشنهاد می کنم، کمپینی با حضور نمایندگانی از بخش خصوصی و دولتی برای پیگیری معرفی شود.
سعیدنژاد یکی از مهمترین وعده های انتخاباتی رئیس جمهور منتخب را ریشه کنی فقر مطلق دانست و خاطر نشان کرد: اگر در سازمان بنادر و دریانوردی شاهد چنین معضلی باشیم قطعا برای رفع آن در تمام بخش ها اقدام خواهیم کرد.
معاون ‌وزیر راه و شهرسازی در این زمینه ادامه داد: یکی از مسائلی که طی ماه های اخیر در زمینه ریشه کنی فقر مطلق دغدغه ام بوده است، مسئله بیمه تامین اجتماعی تمامی شاغلین بر روی شناورهای سنتی است به همین منظور پوشش همگانی بیمه تامین اجتماعی شاغلین در شناورهای سنتی پیگیری خواهد شد که در همین رابطه از آقای علی اکبر صفایی مشاور مدیرعامل سازمان بنادر بنا به تجربه ای که دارند خواسته ایم که در این رابطه اقدامات لازم را پیگیری کنند.
وی در پایان سخنانش اشاره ای نیز به سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر داشت و اظهار داشت: پیروزی در خرمشهر حاصل وحدت و اتحاد ملت ایران بود که با مقاومت جانانه خود حماسه آفریدند و ما یاد و خاطره شهدا، جانبازان و ایثارگران این عرصه را تا ابد گرامی می داریم.
لازم به توضیح است که بیست و هفتمین جلسه اتاق فکر سازمان بنادر و دریانوردی هم‌اکنون در محل این سازمان با حضور مدیران، کارشناسان و فعالان حوزه دریا و بندر در حال برگزاری است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار