۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶

امضاء قرارداد بندری میان کشتیرانی فرانسه و بنادر هند

کشتیرانی CMA CGM فرانسه و بنادر آدانی هند، قرارداد سرمایه گذاری مشترک برای فعالیت در ترمینال جدید بندر Mundra هند را به امضا رساندند.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۷۳۶۳۳
امضاء قرارداد بندری میان کشتیرانی فرانسه و بنادر هندبه گزارش گروه بین الملل مانا کشتیرانی CMA CGM فرانسه و منطقه ویژه اقتصادی بنادر آدانی هند APSEZ قرارداد سرمایه گذاری مشترک برای فعالیت در ترمینال کانتینری جدید CT4 بندر Mundra را به مدت 15 سال امضا کردند.
بر اساس مفاد قرارداد، زمان در نظر گرفته شده تا ده سال دیگر نیز قابلیت تمدید دارد.
این گزارش در ادامه با اشاره به اینکه طرفین، پروژه تکمیل بندر CT4 را سه ماه جلوتر از زمان مقرر به پایان رساندند، نوشت: با اجرای این پروژه، بندر Mundra تبدیل به بزرگترین بندر کانتینری در هند خواهد شد.
علاوه بر این، CT4 تنها ترمینال کانتینری در ساحل غربی هند خواهد بود، جایی که بزرگترین کشتی های کانتینری امکان پهلوگیری دارند.
مدیر عامل بندر APSEZ در این باره گفت: شراکت استراتژیک با سومین کشتیرانی بزرگ دنیا در تجارت کانتینری ترمینال، ارزش چشم گیری را برای بندر Mundra به همراه خواه داشت.
لازم به ذکر است: CT4 با برخورداری از جرثقیل های اسکله ای که قادر به حمل شناور های با ظرفیت 18 هزار TEU هستند، ظرفیت جابجایی یک میلیون و سیصد TEU در سال را دارد.
علاوه بر این، ترمینال مذکور با مساحت بیش از 27 هکتار، اسکله ای به طول 650 متر و آبخور 16.5 متر را در اختیار دارد.
این گزارش در پایان نوشت: با سرمایه گذاری جدید، یک ترمینال جدید به 27 ترمینال کانتینری موجود در پروتفولیوی بزرگترین کشتیرانی فرانسه، افزوده خواهد شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار