۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷

افزایش 62 درصدی سفرهای نوروزی کشتیرانی والفجر

مدیر عامل شرکت کشتیرانی والفجر از افزایش 62 درصدی سفرهای دریایی این شرکت در ایام نوروز خبر داد.
نویسنده: نرگس احسان دار
کد خبر: ۷۳۲۴۸
افزایش 62 درصدی سفرهای نوروزی کشتیرانی والفجرکاپیتان مجید سجده در گفت و گو با خبرنگار مانا با اشاره به آمار عملکرد سفرهای نوروزی شرکت کشتیرانی والفجر گفت: طی ایام نوروز، در مجموع 53 هزار و 800 نفر مسافر و دو هزار و 334 دستگاه خودرو به وسیله شناورهای این شرکت بین بنادر و جزایر مختلف جابه جا شد که با رشد 62 درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته همراه بوده است.
وی افزود: سفرهای دریایی داخلی این شرکت در نوروز 96 از بندر لنگه به جزیره کیش(مسافر و خودرو) ، بندر لنگه به ابوموسی، بوشهر به خارگ و سفرهای خارجی از بندر لنگه به دبی ، بندر عباس به شارجه و خرمشهر به کویت انجام شده است.
وی خاطرنشان کرد: در نوروز امسال گشت های دریایی و تورهای داخلی در جزیره خارگ، بندر خرمشهر و برای نخستین بار در بندر آبادان و بوشهر صورت گرفته است.
مدیر عامل شرکت کشتیرانی والفجر با اشاره به تجهیز و آماده سازی محوطه بندری و ترمینال بین المللی مسافری دریایی این شرکت در بندر بوشهر گفت: در ایام نوروز با توجه به حضور گسترده مسافران نوروزی و در راستای اشاعه فرهنگ گردشگری دریایی، کشتیرانی والفجر با بسیج کلیه ظرفیت و امکانات خود در دفتر مرکزی، شعبات، بنادر و استفاده از کادر دریایی مجرب برای ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی و توسعه هرچه بیشتر صنعت گردشگری دریایی سفرهای منظم دریایی بسیار خوبی را ارائه کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار