۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳

چهار هزار نفر به اردوی راهیان نور دریایی خارگ اعزام شدند

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان‌نور سپاه امام صادق(ع) بوشهر گفت: در اعزام کاروان نور دریایی خارگ از 22 اسفند تاکنون چهار هزار و 200 نفر از استان‌های مختلف به وسیله شناورهای استاندارد منطقه دوم نیروی دریایی سپاه به جزیره خارگ اعزام شدند.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۷۳۱۵۹
چهار هزار نفر به اردوی راهیان نور دریایی خارگ اعزام شدند
سرهنگ عباس درویشی در گفت‌و‌گو با خبرنگار مانا در بوشهر با بیان اینکه جزیره خارگ در جریان هشت سال دفاع مقدس نقش مهم و تاثیرگذاری داشت، گفت: در جریان جنگ تحمیلی جزیره استراتژیک خارگ بیش از بیش از 28 هزار و 888 بار مورد حمله قرار گرفت ولی یک لحظه صدور نفت از این جزیره قطع نشد.
وی جزیره خارگ را جزیره مقاوم معرفی کرد و افزود: با توجه به نقش مهم خارگ در جریان جنگ تحمیلی این جزیره به عنوان محل اعزام کاروان راهیان نور دریایی معرفی شده است.
مسئول اردویی، گردشگری و راهیان‌نور سپاه امام صادق(ع) بوشهر از اعزام بیش از چهار هزار نفر به خارگ خبرداد و گفت:از زمان اعزام کاروان نور دریایی به خارگ تاکنون چهار هزار و 200 نفر از استان‌های مختلف اعزام شده‌‌اند
درویشی بیان کرد: کاروان‌های اعزامی به خارگ با حماسه آفرینی مردم و کارکنان صنعت نفت در دوران هشت سال دفاع مقدس در جزیره خارگ آشنا می‌شوند.
وی با اشاره به نمایشگاه دستاوردهای جنگ 8 ساله  در خارگ گفت: بیمارستان زیرزمینی خارگ که در سال های دفاع مقدس به منظور رسیدگی به مجروحین جنگی و مداوای بیماران ساخته شده بود؛ به یک نمایشگاه تبدیل شده تا راهیان نور در سفر به جزیره خارگ از آن بازدید کنند.
وی افزود: کاروان راهیان نور در بازدید از جزیره خارگ ضمن زیارت گلزار شهدای گمنام و ادای احترام به مقام شامخ شهدا از آثار باقیمانده از دوران دفاع مقدس،‌ کشتی سوخته و بیمارستان زیر زمینی و نمایشگاه " خارگ در دوران دفاع مقدس "‌ نیز بازدید می کنند.
برچسب ها: راهیان نور خارگ
ارسال نظرات
آخرین اخبار