۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰

رئیس‌جمهور پنجشنبه به گیلان می‌ رود

رئیس جمهور به منظور افتتاح مجتمع بندری کاسپین پنج شنبه به استان گیلان می رود.
نویسنده: لیلا بیرانوند
کد خبر: ۷۳۱۵۱
رئیس‌جمهور پنجشنبه به گیلان می‌ رود
به گزارش مانا استاندار گیلان گفت: روز پنجشنبه ۱۳ طرح از جمله افتتاح دو پست اسکله های مجتمع بندر کاسپین در منطقه آزاد انزلی با حضور دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری  افتتاح می شود.
محمد علی نجفی با اشاره به اینکه در سفر یکروزه رئیس جمهور و هیئت همراه چندین طرح عمرانی و اشتغالزا در مناطق مختلف گیلان به بهره برداری می رسد، گفت: برای اجرای این طرح ها در مجموع ۲۴۰۰ میلیارد تومان هزینه شده که ۱۵۰۰ میلیارد تومان آن سرمایه گذاری بخش خصوصی است.
وی گفت: دو پست اسکله بندر کاسپین در منطقه آزاد تجاری – صنعتی انزلی، سه کارخانه بزرگ تولید چوب و ورق آلات ام دی اف و اچ دی اف، سه طرح کشاورزی و چند طرح بهداشت و درمانی طرح هایی است که در سفر رئیس جمهور به گیلان به بهره برداری می رسد.
با افتتاح این طرح ها برای بیش از ۳۳۰۰ نفر شغل ایجاد می شود.
به گزارش مانا طبق اعلام مقامات منطقه آزاد انزلی مجتمع بندری کاسپین در ۲۲ پست اسکله مشتمل بر ترمینال های تجاری (ترمینال کانتینری، ترمینال های چندمنظوره، ترمینال های محوله عمومی، اسکله رو رو و ترمینال غلات)، سوخت و صنایع دریایی است که ظرفیت تخلیه و بارگیری ۱۵ میلیون تن کالا در هر شیفت کاری را در طول سال خواهد داشت.که در صورت ۲۴ ساعته شدن فعالیت این بندر ظرفیت آن ۴۵ میلیون تن در سال خواهد بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار