۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر:

مسافران از توقف و اسکان در سواحل استان بوشهر خودداری کنند

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: با توجه به وقوع رعد و برق‌های شدید، وزش تندباد، توفان تندری و افزایش ارتفاع آب دریا به مسافران توصیه می‌شود از توقف و اسکان در سواحل استان بوشهر خودداری کنند.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۷۳۱۲۶
مسافران از توقف و اسکان در سواحل استان بوشهر خودداری کنندنادر شفی خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار مانا در بوشهر از افزایش ارتفاع موج دریای خلیج فارس در استان بوشهر خبرداد و اظهار داشت: با توجه به تشدید بارش‌ها در بخش‌های جنوبی، مرکزی و شرقی استان از ظهر امروز تا صبح فردا متلاطم بودن خلیج فارس پیش بینی می‌شود.
وی با اشاره به توفان تندر دریایی در استان بوشهر افزود: در این مدت نسبت به وقوع رعد و برق‌های شدید، وزش تندباد، توفان تندری و افزایش موقت آب دریا و ارتفاع موج هشدار داده می‌شود.
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با تاکید بر پرهیز از دریا روی  در استان بوشهر گفت: به مسافران توصیه می‌شود طی امروز و فردا از توقف و اسکان در سواحل استان بوشهر و از دریاروی به ویژه با قایق و شناورهای سبک خودداری کنند.
شفی خدایی سرعت وزش باد در استان بوشهر را بین 10 تا 34 کیلومتر در ساعت  دانست و افزود: سرعت  وزش باد در استان بوشهر به‌ طور لحظه‌ای بیش از 50 کیلومتر در ساعت و از بامداد فردا شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت 10 تا 32 گاهی تا 40 کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.
 وی از افزایش ارتفاع موج دریا تا 180 سانتیمتر در استان بوشهر خبرداد و خاطر نشان کرد: ارتفاع موج دریای خلیج فارس در استان بوشهر 60 تا 120 سانتی‌متر و در هنگام وزش تند باد تا 180 سانتیمتر افزایش می‌یابد.
برچسب ها: بوشهر سواحل
ارسال نظرات
آخرین اخبار